Kiitos kun korjasit jotenkin oli mieleen jäänyt Uranium mistähän lie..
OT vnu Ootko sä vaihtanu volvon bemariin? (nimimerkki vaan viittaa yhdelle toiselle keskustelupalstalle)
Tuo Uranium juontaa juurensa siihen aikaan kun tuosta uudesta Dls:n sarjasta alettiin huhuta. Silloin nimeksi ehdoteltiin tuota kun ei tiedetty paremmin. Itsekin olen nimen jossain kuullut. Nyttemmin nimeksi siis tuli tuo Nobelium.
OT Volvo on purettuna atomeiksi tallissa. Tai on se jo kasaanpäin menossa ja myynnissä. Työmatka lyheni niin paljon ettei kannata naftalla ajaa.
Kyllä mulla yksi Bmw:kin on. Ostettiin tuolta Ateenan keikalta takaisintullessa kaljojen kuljettamista varten e30 318i touring... Silloin se oli vain ajatus että kunhan ostettiin mutta nyt jo sitten eilen tuli hankittua siihen piristetty 2 litrainen kutonen isommille venttiileille tehdyllä kannella ja parilla muulla pikku jutulla... Näin se mopo karkaa kun talviautoa muka laittaa...
vnu
Alla riippuen ajasta ja paikasta:
Bmw E30 316 -87
Bmw E34 "525i" -89
Citroen DS23 -73
Citroen Saxo 1.4 -99
AS-202 Bravo
Kaikki on mahdollista, se on vain asentajasta kiinni.
Keskimäärin mitä nuo nyt sillattuna antaa ~300w rms, riittää kyllä peruskuunteluun vallan hyvin, mutta sitten lujemmassa paukutuksessa enemmästä tehosta on hyötyä (kontrolli säilyy, elementti ei rupea pohjaamaan..)
Tuohan riippuu subista ja säädöistä. Oikein valitulla elementillä ja oikeilla säädöillä tuo 300w rms:ää riittää ihan varmasti.
Mun tuleva hifisetti on:
Soitin: pioneer DEH- P77MP
Vahvistin: SPL Dynamics S-4006
Erillissarja: DLS MS6
Subbari: Hertz HX 300
Hintaa tälle tulee n. 1000e + asennustarvikkeet.
Comment