Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vahvari saa koko ajan virtaa?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jos Osaisin
    Newbiemmer
    • Nov 2005
    • 5

Vahvari saa koko ajan virtaa?

Eli olen laittanut noi soittimet,erillisarjan,vahvarin ja subin paikoilleen.
    Noh aamulla tuli yllätys kun akku oli tyhjä. Eli pitääkö sen vahvistimen poweri merkkivalo palaa koko ajan?
    Vahvistin on SPL 4006

Jos se ei saisi palaa niin mikä meni väärin!? Olen ottanut herätejohdon mankan takaa! Voiko sen ottaa jostakin muualta!?

Neuvokaa EVOa!?

En haluaisi myöhästyä koulusta uudelleen.
  • Tumppa
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1812
    • Oulu

Kokeileppa irrottaa herätejohto vahvistimesta ja kato sammuuko vahvistin, jos ei sammu niin vika on vahvistimen sisällä ja virrat jää siksi päälle. Noissa vinkuintian tuotteissa on joskus nähty vastaavia vikoja. Eli heräte yhdistyy jossain vahvistimen sisällä virtapuoleen ja sitämyötä herätepiuhalla ei tietystikään ole merkitystä.
    F31 320d LCI

Comment

• Kyytsis
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2003
      • 3472
      • Helsinki

Originally posted by Jos Osaisin
      Eli olen laittanut noi soittimet,erillisarjan,vahvarin ja subin paikoilleen.
      Noh aamulla tuli yllätys kun akku oli tyhjä. Eli pitääkö sen vahvistimen poweri merkkivalo palaa koko ajan?
      Vahvistin on SPL 4006

Jos se ei saisi palaa niin mikä meni väärin!? Olen ottanut herätejohdon mankan takaa! Voiko sen ottaa jostakin muualta!?

Neuvokaa EVOa!?

En haluaisi myöhästyä koulusta uudelleen.
      Vahvistimeen voi herätteen poimia vaikka takavaloilta, sitten tosin vahvari ei toimi jos valot ei ole päällä. Ei ole ikinä mua häirinnyt, paljon lyhyemmällä piuhalla pärjää..

t.Ville

Comment

• Jos Osaisin
        Newbiemmer
        • Nov 2005
        • 5

No kokeilin ton herätejohdon ottamista pois, kyllä se vahvistin sammu.
        Kokeilin myös toista johtoa, että saisin vahvistimen sammumaan kun pistän virrat pois. Se onnistui, mutta kun laitoin soittimen takaisin soitin päätti ottaa lopputilin.
        Joko auton johdoissa on joku juttu, tai soitin hajosi, pitää käyttää takuu huollossa tota soitinta tms.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎