Announcement

Collapse
No announcement yet.

poltetut cd:t e39 -96 orkkis cd-vaihtajassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hoikkas
    BTCF Member
    • Oct 2005
    • 1579
    • TURKU

poltetut cd:t e39 -96 orkkis cd-vaihtajassa

Olen lukenut palstalta että jotkut ovat saaneet soimaan orkkis cd-vaihtajassa poltettuja cd:itä. Minä en sitten millään, olen kokeillut kaiken maailman audio-cd sun muita polttojuttuja. Ei toimi ***kele! Auttaisko et polttonopeus olisi hitaampi vai pitäiskö vaihtaa cd-rw levyt cd-r levyiks et ne toimis.

Kiitokset muuten kaikille palstalle kirjoittelijoille, on ollut hyvä perehtyä ennen auton tuloa. Maanantaina tuli 1. bmw 528..
    BMW i4M50
  • Polar
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 2045
    • Espoo

Mulla ainaki toimi kaikki poltetut levyt ihan hyvin, tosin käytin vaan cd-r levyjä. Useempaakin merkkiä tuli kokeiltua, ihan tollasista halppislevyistä merkkilevyihin. CD-RW levyt on vähä huonompia toimimaan noissa.
    Kalustoa: E60 530D, E24 Turbo, 1502, 633Csi, Ford F250, Dodge Twinturbo Swinger, Pontiac GTO -66, Buick Skylark -68, jne
    - Official member of Team Järki & Kohtuus -
    - You gotta pay to play -

Comment

• TJJ
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2003
      • 7591
      • Jyväskylä

Vaihda CD-R levyihin.
      E39 528iA

Comment

• Dj Niksperi
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 2437
        • Salo, Finland

Originally posted by TJJ
        Vaihda CD-R levyihin.
        joo tosiaankin vaihto noihin pelkkiin R-levyihin. Kun noi RW-levyt vaatii vissiin hieman erilaisen lukupään cd-soittimeen että toimisivat.
        BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
        Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel

-Team Pussihousu-
        Salo///Works
        sigpic

Comment

• hoikkas
          BTCF Member
          • Oct 2005
          • 1579
          • TURKU

Originally posted by Dj Niksperi
          joo tosiaankin vaihto noihin pelkkiin R-levyihin. Kun noi RW-levyt vaatii vissiin hieman erilaisen lukupään cd-soittimeen että toimisivat.
          Kiitos kaikille vastauksista. Kokeilen heti huomenissa. Pitäis ajaa tku-hki-tku ja ois mukava kuunnella omaakin musaa. Eiköhän se nyt sitten hoidu...
          BMW i4M50

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎