Announcement

Collapse
No announcement yet.

poltetut cd:t e39 -96 orkkis cd-vaihtajassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hoikkas
    BTCF Member
    • Oct 2005
    • 1579
    • TURKU

poltetut cd:t e39 -96 orkkis cd-vaihtajassa

Olen lukenut palstalta että jotkut ovat saaneet soimaan orkkis cd-vaihtajassa poltettuja cd:itä. Minä en sitten millään, olen kokeillut kaiken maailman audio-cd sun muita polttojuttuja. Ei toimi ***kele! Auttaisko et polttonopeus olisi hitaampi vai pitäiskö vaihtaa cd-rw levyt cd-r levyiks et ne toimis.

Kiitokset muuten kaikille palstalle kirjoittelijoille, on ollut hyvä perehtyä ennen auton tuloa. Maanantaina tuli 1. bmw 528..
    BMW i4M50
  • Heguli
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 815
    • www.e30m3.fi

Omassa E39:n jukeboksissa pelittää poltetut levyt moitteetta, sun ongelma saattaa olla juuri toi cd-rw koska mulla ei ole ongelmia cd-r:n kanssa.

Se olikin tuon paskan jukeboksin ainoa hyve että toistaa cd-r:iä, mun muissa autoissa kun on mp3 soittimet joten tämä jukeboksi tuntuu paluulta kivikaudelle eikä toi soitin ole ainoa närästyksen aihe kun pettymyksekseni on todettava muutenkin että E34:sen jälkeen tuntuu hieman heppoisen oloiselta tämä E39 mutta kai se sitten on makuasia....
    Die beste fahrt mit hosen an, BMW

Comment

• hoikkas
      BTCF Member
      • Oct 2005
      • 1579
      • TURKU

Originally posted by Heguli
      Omassa E39:n jukeboksissa pelittää poltetut levyt moitteetta, sun ongelma saattaa olla juuri toi cd-rw koska mulla ei ole ongelmia cd-r:n kanssa.

Se olikin tuon paskan jukeboksin ainoa hyve että toistaa cd-r:iä, mun muissa autoissa kun on mp3 soittimet joten tämä jukeboksi tuntuu paluulta kivikaudelle eikä toi soitin ole ainoa närästyksen aihe kun pettymyksekseni on todettava muutenkin että E34:sen jälkeen tuntuu hieman heppoisen oloiselta tämä E39 mutta kai se sitten on makuasia....
      Juu sama juttu, ja sama kivikausi turussakin on... MP3 kun siirtyy kasettisoitin/cd-vaihtajaan niin hulluahan se on. Mutta mutta... onneksi sentään ne poltetut toimii. Tsiigasin tänään ja hyvin pelittää, nyt saa omaakin musiikkia mukaan huomiselle pitkälle "koeajolenkille".
      Niin se varmaan on, minusta tunne ei ole sentään heppoinen, vaan leppoisa.
      BMW i4M50

Comment

• karppi
        Bimmer Rookie
        • Mar 2003
        • 132

---------------
        Last edited by karppi; 03-12-2005, 09:50.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎