IvvNilla mitään uutta tietoa tosta ajurien päivityksestä?
Tarttis varmaan tehä jotain pyyhkijän viikselle kun näyttö ei mahu ulos, ideoita?
Raakasti poikki vaan, vai lähteekö se muivi palikka siitä päästä ilman mitään liikoja väkivaltoja
Ei voi päivittää jälkikäteen. Meidän vehkeessä on uusimmat DIVX:sät jo valmiiksi tehtaalta. Ne kaikki videotiedostot mitä löytyi mun koneelta toimii siinä ihan hyvin. Mä laitan oman soittimen tohon ylätuuletusreikään, kun soitin paikassa on Ural CDD ConceRt, joka huolehtii äänestä.
ICE-FI:ltä tulee ensi viikolla tarjous tosta ICEEn soittimesta ensi viikolla huhujen mukaan.
Luxusta elämään - KhreliX Design verhoomo www.kxd.fi
Ei voi päivittää jälkikäteen. Meidän vehkeessä on uusimmat DIVX:sät jo valmiiksi tehtaalta. Ne kaikki videotiedostot mitä löytyi mun koneelta toimii siinä ihan hyvin. Mä laitan oman soittimen tohon ylätuuletusreikään, kun soitin paikassa on Ural CDD ConceRt, joka huolehtii äänestä.
ICE-FI:ltä tulee ensi viikolla tarjous tosta ICEEn soittimesta ensi viikolla huhujen mukaan.
Aattelin itekki itteä jos tohon pöhöttimen reikään tumppais sen, vaan ei ainakaan nyt jaksa rueta värkkää. Britti versiosta pitäs se soittimen paikka ottaa niin pääsis helpolla, kello ratin puolelle ja soitin apparin puolelle
ex:E36 320i, E30 318i Touring, E23 735, E34 520 pommi, Crescent. Nykyään Opel vectra
Comment