lauantaina kun ajelin biimerillä ja kuuntelin musaa nii yhtäkkiä loppu subbarista kuulumasta ja kävin kahtomassa nii siinä palaa se punainen (protect) ja virta valo..kaikki johdot ja sulakkeet oon käyny läpi..kertokaa mikä vika? vahvistin paskana?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
missä vika?
Collapse
X
-
Onkos noissa joku ylikuumenemis-suoja?Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
-
-
mä näistä kyllä mitään sen suurempaa tiedä, mutta mulla käy joskus sama juttu että toi vahvari heittää ittensä jotenki protect-tilaan(punainen valo). Luulen että se tekee sen takia sen, että se vaffari laittaa ittestään virrat pimeeks ennen ku mitään menee paskaks. Samalla ku se menee protect-tilaan, niin siinä valon vieressä nousee semmonen nappi, kynsi, tms. ja se pitää painaa alas ja taas toimii.
niin ja vaffari on joku blaupunktti.
Comment
-
-
mulla sama juttu subin kans ku tarpeeks kauan jauhaa että vahvistin kuumenee niin subi lakkaa toimimasta ja punainen valo palaa vahvistimessa,mutta kun odottelee että vahvistin jäähtyy vähän niin taas alkaa pelittään..mutta "vikaa" en tolle ole keksinyt, muuta ku että vahvistin kuumenee liikaa-->pitäs saada viileämpään paikkaan+tuulettimet tieten
kait se vahvistin lopulta poks sanoo jos näin pääsee monesti käymään en sit tierä mut luulisin näine91 320d -05
ex:
e46 328ci -99
e36 316i -92
e30 325i -86
Comment
-
-
Originally posted by JoPe87joo kyllä ne on ihan ehjät.
Comment
-
-
Originally posted by energyKoitappa ottaa siitä vahvistimesta kaikki kaapelit irti, niin että ainoastaan virtakaapelit+heräte ovat paikoillaan. Jos vikaa ei enää ilmene -> jossain kaapelissa oikosulku mutta jos ei auta niin sanoisin että vahvistin huoltoon/vaihtoon.
Comment
-
-
Originally posted by jumboVoi myös vetää oikoseen sitä vahvaria jos subbari on karahtänyt! Itsellä meni puhekelat paskaks subbarista, ja sen pysty paikantamaan ihan elementin kalvoa painamalla (rohisee) ainakin joissakin tapauksissa .
Comment
-
-
Originally posted by JoPe87lauantaina kun ajelin biimerillä ja kuuntelin musaa nii yhtäkkiä loppu subbarista kuulumasta ja kävin kahtomassa nii siinä palaa se punainen (protect) ja virta valo..kaikki johdot ja sulakkeet oon käyny läpi..kertokaa mikä vika? vahvistin paskana?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Comment