Virtajohto konehuoneesta hyttiin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flail
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 58

Virtajohto konehuoneesta hyttiin?

Jees elikkä terve vaan!

Mistä ootte saanu akusta lähtevän virtajohdon sisälle hyttiin? ja mitä täytyy purkaa? Searchillä oon kattonu et kynnyslistojen alta sit molemmin puolin johdot (RCA/virta) takakoppaan ja mulla vielä kääntyvät penkit et noitten ei luulis olevan ongelma, mut en nyt oo onnistunu saamaan ees virtoja konehuoneesta eteenpäin :/

Ja autona toimii siis E36 IS Coupe - 94
  • PuliRacing
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 101
    • Mikkeli

kyllä sieltä pitäs joku reikä löytyä..kyl sieltä menee muitakin piuhoja ni kato jos saat samasta reiästä...

Comment

• flail
      Bimmer Rookie
      • Feb 2004
      • 58

hih, no siis kyllähän sieltä nyt reiän löytää ku vaa tarpeeks purkaa mut olis kiva tietää et mitä purkaa ettei tarttis turhaa purkaa ku purkaminen yleensä helpompaa ku takasin laitto

Comment

• Anssi83
        Bimmer Rookie
        • Jul 2005
        • 71
        • Oulu

Itse ainakin vedin hanskalokeron takaa.Sieltä tulee tuliåellistä paksu nippu johoja niin niitten kans samasta reijästä.
        Aina rojektisa, vaikka miten tekis!

Comment

• rampale
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2004
          • 249

Jep, akun alta löytyy reikä, josta sen virtapiuhan saa vedettyä ohjaamoon. Hansikaslokeron joutuu irroittamaan, mutta muuten ei täydy mitään purkaa.
          Se reikä on tiivistetty sellaisella kumitulpalla, johon joutuu tekemään reiän puukolla. Vähän ikävässä paikassa se on, kun sitä ei näe, mutta itse onnistuin vetämään piuhan siitä läpi kun oli kaveri avustamassa.

Comment

Working...
          X