Itse en ainakaan E34:n etupenkkiläisille laittaisi näyttöä mihinkään muualle kuin DIN aukkoon. Eli sellainen soitin, jossa motorisoitunäyttö samassa.
En ainakaan ole yhtään _todella_ toimivaa asennusta nähnyt missäänpäin nettiä/irl. Zouilla on aika lähellä hienoa, mutta näyttö tulee liian alas, imo.
Zoui:lla on toi näyttö lähinnä sitä varten, että siitä voi tehdä ruiskunsäätöjä, milloin tahansa. (Multimedia jutut sitten erikseen)
Elikkä 8" kosketusnäyttö:
EDIT: Valikoi sen näytön myös ulkonäön perusteella, ei mitään hopeeta nappula hirviötä kannata sovitella...
Tuossa on vaan sellanen juttu manuaalivaihteisen kanssa että jos oikeen innostuu pykältämään (lyhentämättömällä vaihdevälillä) niin saattaa kolmosta pesään heittäessä napsahtaa näyttö pas2.
Tuossa on vaan sellanen juttu manuaalivaihteisen kanssa että jos oikeen innostuu pykältämään (lyhentämättömällä vaihdevälillä) niin saattaa kolmosta pesään heittäessä napsahtaa näyttö pas2.
Sama tuli itsellä mieleen, muutenhan tuo on hyvässä paikassa nimenomaan ruiskunsäätöä varten + jos samalla pyörii dataloggeri/vastaava härpäke ruudussa. Multimeediaa varten on varmasti liian alhaalla.
Vaihdevälit on kunnossa ja keppi on tarkoitus vielä lyhentää.
Itse olen hieman suunnitellut tulevaan e34 hifejä sun muuta ja olen tullut siihen tulokseen, että jos on kattoluukuton auto, niin kattoon avautuva näyttö. Se on myös huomaamaton kun "luukku" on kiinni niin varkaat eivät niin helpolla kattoon katso kuin keskikonsoliin....
Meille oli tulossa noita, mutta saa nähdä mitä me vielä tehdään noiden kanssa. Eipä oikein kysyntää noilla, kun ihmiset eivät osaa ite upottaa niitä, vaikka tosta tulisi tosi nätti asennus.
Toi on semmoinen, joka "makaa" ja nousee sitten ylös kun kytketään virrat.
Mutta: On aika riski laittaa näyttöjä niin, että kuskin penkistä näkyy kuva. Se häiritsee ja voi aiheuttaa vaikka mitä. Itellä ollut pari vuotta kojelaudassa ja nyt on vaihtunut pois. Nykyään vain takapenkkiläisille näytön kuva. Niskatukiin tai kattonäyttö olisi myös hyvä.
Luxusta elämään - KhreliX Design verhoomo www.kxd.fi
itesuunnittelin ton suuntaista (http://www.gfoto.com/UserPicPopup.as...6B214#PicShow), tosin lasikuidusta vähän mukavemmat ja siistimmät muidot, ja näytön kehys jää paneelin taakse piiloon.
pari lisämittaria toiselle puolen näyttöä ja toiselle puolelle yks puhalltimen suulake suulake
Helpoimalla pääsee kun unohtaa koko jutun eikä laita ollenkaan, kattoo sitte tv:tä kotona!
Ei vaan kyllä mäkin siihen keskimmäisten tuuletusräppänöitten tilalle laittaisin. Hyvin näkyy kuskille ja vänkärille!
Onkos kellään tollasta kattoon tulevaa näyttöä paikallaan e34:ssa? Vois pistää pari kuvaa että minkänäköinen on ja samalla näytön merkki ja malli?
Kosketusnäyttö olisi itsellä hakusessa ehkä jossain kohtaa, jotta voisi laittaa vaikka vanhan läppärin jonnekkin takaluukkuun piiloon.
Comment