Announcement

Collapse
No announcement yet.

RCA-johdon haaroitin pala?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flail
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 58

RCA-johdon haaroitin pala?

Jees moroo!

Elikkäs ongelmas ois tällänen et sain vedettyy johdot listojen alta ynm (vitusti hommaa) ja mulla sattuun oleen vahvistin ruuvattuna subikoteloon ja tässä talvikeleissä tuo perä pakkaa vähän luistelemaan ja minä en tietenkään fiksuna poikana saanut aikaiseksi laittaa sitä subikoteloa kiinni mihinkään peräkontissa, perän luistaessa subikotelo meni siellä hienosti edestakaisin kunnes yks kerta ihmettelin kun bassot hävis.

Noh menin kurkistamaan ja tietysti toisesta rca-johdosta se tappi poikki elikkäs onko mitään sellasta haaroitin palaa jolla sais toisesta rca-johdosta molempiin inputteihin? Ja jos on niin vaikuttaako se subbarin tehoihin ja minkä hintanen ynms.?

Kun ei vaan millään jaksas vetää uutta rca-johtoo koko auton läpi taas
  • pyroz
    BTCF Member
    • Nov 2002
    • 6730
    • PK-seutu

Originally posted by flail
    Jees moroo!

Elikkäs ongelmas ois tällänen et sain vedettyy johdot listojen alta ynm (vitusti hommaa) ja mulla sattuun oleen vahvistin ruuvattuna subikoteloon ja tässä talvikeleissä tuo perä pakkaa vähän luistelemaan ja minä en tietenkään fiksuna poikana saanut aikaiseksi laittaa sitä subikoteloa kiinni mihinkään peräkontissa, perän luistaessa subikotelo meni siellä hienosti edestakaisin kunnes yks kerta ihmettelin kun bassot hävis.

Noh menin kurkistamaan ja tietysti toisesta rca-johdosta se tappi poikki elikkäs onko mitään sellasta haaroitin palaa jolla sais toisesta rca-johdosta molempiin inputteihin? Ja jos on niin vaikuttaako se subbarin tehoihin ja minkä hintanen ynms.?

Kun ei vaan millään jaksas vetää uutta rca-johtoo koko auton läpi taas
    Sun ensimmäinen murhe on nyt ottaa se koko subi koteloineen ja vahvareineen pois sieltä autosta jos et sitä viitsi kiinnittää!! En neuvo ennenkuin olet tuon tehnyt tai kiinnittänyt ne sinne kunnolla ja ottanut siitä kuvan
    S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

Comment

• flail
      Bimmer Rookie
      • Feb 2004
      • 58

haha, mit vit?

Oon kyl ottanu ne sieltä pois jo, et jos vaa ny oisit kiltti ja neuvoisit.

Ilman kuvaa kyl jäät ku ei oo kameraa

Comment

• pyroz
        BTCF Member
        • Nov 2002
        • 6730
        • PK-seutu

haha, mit vit?

Oon kyl ottanu ne sieltä pois jo, et jos vaa ny oisit kiltti ja neuvoisit.
        Siitä on nauru kaukana kun leikkiessäs karautat lepikkoon / muualle ja oot päätä lyhyempi ja siitä voit kiittää vain omaa tyhmyyttäs.

Anyway. Käyt ostamassa biltemasta RCA-liittimen ja jonkun 5-10e kolvin jos ei sulla kolvia ole. Ja eikun juottamaan uusi liitin paikalleen. Haaroittimiakin saa, mutta ensimmäinen vaihtoehto parempi.

Comment

• flail
          Bimmer Rookie
          • Feb 2004
          • 58

Enhän mie nyt tietenkää tahallani ole luistellut :>

Eli siis siinä hukkuu tehoja jos lykkää haaroittimen sinne väliin?
          En oo oikee tekevä ihminen, tykkään vaa ostaa kaikkee valmista

Comment

• pyroz
            BTCF Member
            • Nov 2002
            • 6730
            • PK-seutu

Enhän mie nyt tietenkää tahallani ole luistellut :>

Eli siis siinä hukkuu tehoja jos lykkää haaroittimen sinne väliin?
            En oo oikee tekevä ihminen, tykkään vaa ostaa kaikkee valmista
            Ei siinä tehoja huku, signaali korkeintaan "heikentyy" hieman. Eli sulle sopii siis haaroitin hyvin. Eikun ostamaan.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎