Mitä 3-tie sarjaa suosittelette E36:sen vakiopaikalle? Itse ajattelin DLS:n UP35 sarjaa mutta hinta (509€) on hieman yli budjetin.Onko mitään vastaavan tapaista sarjaa? Eli pitää sopia vakiopaikoille paljoa mukisematta, en ala rakentamaan mitään ylimääräistä, vaikka vakiopaikat eivät ehkä ole parhaat mahdolliset. Ovatko muut asennelleet 3-tie sarjoja E36:seen?
3-tie erillissarja E36:sen vakiopaikoille
Collapse
X
-
Jos DLS:N UP-35 sarjaa havittelet, niin soitas Autostudion Helsingin myymälään p.09-41500200, sieltä löytyy sellainen sarja muutaman viikon käytettynä. On muuten ollut myös e36 bemarissa kiinni, mutta kaiutinsarjan omistajan auto vaihtui e46:seen, niin ei enään mahdu...Hinta tais olla 300euroa...
-
Tähän teemaan olisi mukava kuulla kokemuksia, kannattaako askarrella 3-tietä..
Minkä kokoinen keskiääni mahtuu E-36:n 2-tie vakiodiskantin paikalle ilman sen kummenpia modaamisia?Kun on korviaan myöden kusessa niin silloin on parasta pitää suu kiinni..
Comment
-
Originally posted by goldenm View PostTähän teemaan olisi mukava kuulla kokemuksia, kannattaako askarrella 3-tietä..
Minkä kokoinen keskiääni mahtuu E-36:n 2-tie vakiodiskantin paikalle ilman sen kummenpia modaamisia?
Minun mielestäni ainakin kannattaa laittaa 3-tie sarja, niin ei kuulu kaikki ääni jaloista, niin kuin 2-tie sarjalla tahtoo yleensä käydä.
Itse olisin ainakin saanut laitettua 3 tuumasen hertzin keskiäänisen siihen suht helposti, mutta jos haluaa vaikka saada keskiäänen siihen diskantin ritiläsysteemiin, niin silloin kannattaa laittaa joku 2,5" tai 2" dome keskiääni.
kyllä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=92429Originally posted by antti79 View PostOvatko muut asennelleet 3-tie sarjoja E36:seen?
Ei ole kylläkään vakiopaikoilla, mutta silti.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment

Comment