Onko kellään tietoa mikähän mahtaa olla alkuperäisen bmw puhelimen koodi? Kun olen laittanut pin koodin puhelin kysyy phonecodea, vielä olisi kaksi veikkausta jäljellä . Puhelimen tarkempi malli on Siemens S10D.
Onko tähän tullut mitään lisätietoa?
BMW 530:ssani vm. 2002 oleva kapula on Siemensin. Sain siihen syötettyä kolme kertaa väärän laitekoodin (equipment code / geräte code). Se ei ollut tehdasasetus 0000. Nyt kapula ei päästä kaikkiin valikoihin. Kävin kysymässä paikallisesta BMW-huollosta tietoa. Pitäisi kuulemma kapula lähettää Saksaan.
Onko kenelläkään tietoa kuinka tai missä voisi resetoinnin tehdasasetuksiin tehdä?
pääsetkö siihen valikkoon missä se palauttaa kaikki asetukset kielen yms.
itse en saa luuria toimimaan kaikki menee muuten hyvin mutta ei löydä verkkoa.(No Network) vaikka siellä kuitenkin näkyy sonera ja elisa
Tarviiko sitten "erikois kortin"? kolmitaajus tai vastaava ei oo tietoo
Originally posted by smalt
Onko tähän tullut mitään lisätietoa?
BMW 530:ssani vm. 2002 oleva kapula on Siemensin. Sain siihen syötettyä kolme kertaa väärän laitekoodin (equipment code / geräte code). Se ei ollut tehdasasetus 0000. Nyt kapula ei päästä kaikkiin valikoihin. Kävin kysymässä paikallisesta BMW-huollosta tietoa. Pitäisi kuulemma kapula lähettää Saksaan.
Onko kenelläkään tietoa kuinka tai missä voisi resetoinnin tehdasasetuksiin tehdä?
Ostin DNA Prepaidin jokin aikaa sitten. Se toimikin joten kuten. Luin täältä foorumilta, että muillakin on ollut ongelmia prepaidien kanssa. Myös mulla näkyi Soneraa ja Radiolinjaa.
Saan "tyhjättyä" asetukset puhelimesta valikkovalinnan kautta. Se mm. resetoi kieleksi takaisin saksan, muttei se resetoi laitekoodia (equipment code).
Luulisi löytyvän jonkun, joka osaa resetoida kaikki asetukset tehdasasetuksiksi? Jokin gsm huolto?
Comment