Announcement

Collapse
No announcement yet.

rca:t rätisee/vinkuu APUA!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ismok87
    Bimmer Rookie
    • Jan 2006
    • 27

rca:t rätisee/vinkuu APUA!!!

mistä voisi johtua sellanen että rca:t vinkuu ja rätisee ja paukkaa vaikka millä tavalla...
    soittimena toimii pioneer deh-5500mp soitin, sen perässä on vahvistin autostudio cb-450i ja vahvarissa on kiinni 6x9:t ja 6,5"erillissarja, soittimessa on kahet rca lähöt ja kun pistää rca johot toiseen lähtöön niin ei ota häiriöö yhtään mutta kun pistää johot toiseen lähtöön niin heti ottaa häiriöö (vinkuu kierrosten mukaan ja kun laittaa vaikka volumen ihan nollille niin pamahtaa kovasti ja samalla kajarit "pohjaa" ja samalla tavalla tekee kun säätää esim bassoa yms yms muita säätöjä)

mistähän voisi johtua tuollainen ja mikä siitä soittimesta on paskana ja miten se on hajonnu ja paljo maksas korjuu???

tarvitseisin nopeesti apua!!!
  • Wilikki
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2004
    • 108
    • Pohjois-Savo

soittimen rca-lähtö rikki? joku maadoituspuoli siellä sökönä?
    pääasia, että viihtyy!

www.kaytanhousuja.com

Comment

• Janne.L
      BTCF Member
      • Aug 2005
      • 356
      • Savonlinna

Itselläni tuo vinkuminen myös ongelmana ja soittimena löytyy Pioneerin 7700MP. Ottaa häiriötä ja voimistuu kierrosten mukaan. Ongelmaa en ole itse vielä jaksanut ratkaista, odottelen leutoja kelejä. Pioneerien kanssa ainakin täällä päin on monella ongelmaa tuon häiriön kanssa. Minulla saattaa olla ongelmana itse laitettu kierroslukumittari, josta se ottaisi häiriötä.
      Nyt

Köyhä

Ennen

E39 528i Sedan M-sport Orientblau Metallic -00
      E46 325i Touring M-Sport II Imolarot -04
      E39 528i Sedan Schwarz II -97
      E36 318i Touring Farngruen Metallic -98
      E34 525ia Touring Macaoblau Metallic -92
      E36 325i Sedan Fjordgrau Metallic -94
      E30 320i 2d Sedan Delphin Metallic -88
      E32 730i Granitsilber -92
      E36 316i Sedan Dunkelgrün -93

Comment

• ismok87
        Bimmer Rookie
        • Jan 2006
        • 27

häriö

Originally posted by Janne.L
        Itselläni tuo vinkuminen myös ongelmana ja soittimena löytyy Pioneerin 7700MP. Ottaa häiriötä ja voimistuu kierrosten mukaan. Ongelmaa en ole itse vielä jaksanut ratkaista, odottelen leutoja kelejä. Pioneerien kanssa ainakin täällä päin on monella ongelmaa tuon häiriön kanssa. Minulla saattaa olla ongelmana itse laitettu kierroslukumittari, josta se ottaisi häiriötä.

itsellänikin on ite laitettu kiekkamittari mutta sitä häiriö ääntä ei ollu alussa, alko vasta joku aika sitte eikä muilla ainakaan ole haitannut mitään tuo ite laitettu kiekkamittari

miten sitä vikaa kannattaisi yrittää korjata ja mistä kannattaisi alottaa???

Comment

• RCW
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2005
          • 363

mulla itelläni oli toi, tai on edelleen sama ongelma, ollut jo pari vuotta.
          vanhasta soittimestä epäiltiin jotain, olikohan se nyt maadoitus folio tms. joka tsekattiin ja oli kunnossa eli ei ainakaan siitä johtunut. sit tarkistettiin ja vaihdettiin vahvistimen maattaa ja ei johtunut siitäkään, sit vielä soittimen perseeseen toinen maatta, ei sekään vaikuttanut. nyt uusi soitin ja sama jatkuu.

itelläkin autostudion lankku, ja vika on siis siinä, rca lähdöissä tai jossain muussa häikkää.
          vaihda vahvistinta tai sitten hanki ne häiriönpoistajat, niin minäkin tein kun ei ole köyhällä vara ostaa uutta niin järeää vahvistinta.
          Konichiwa, Bitchez!

It's the name they say it's running the game

Comment

• Janne.L
            BTCF Member
            • Aug 2005
            • 356
            • Savonlinna

Nyt on omasta autosta ongelma ratkaistu. Otin takalasin lämmittimen pois käytöstä.
            Nyt

Köyhä

Ennen

E39 528i Sedan M-sport Orientblau Metallic -00
            E46 325i Touring M-Sport II Imolarot -04
            E39 528i Sedan Schwarz II -97
            E36 318i Touring Farngruen Metallic -98
            E34 525ia Touring Macaoblau Metallic -92
            E36 325i Sedan Fjordgrau Metallic -94
            E30 320i 2d Sedan Delphin Metallic -88
            E32 730i Granitsilber -92
            E36 316i Sedan Dunkelgrün -93