Announcement
Collapse
No announcement yet.
Haussa hinta-laatu mp3 soitin autoon
Collapse
X
-
Itselläni on tuo Sony CDX-R3300, ei ole juuri valittamista ollut, tosin radion toiminnasta en juuri tiedä, kun (toimivaa) antennia ei autossa tällä hetkellä ole. Soittimen valitsin hinnan ja kohtuullisen hillityn ulkonäön perusteella.
Nykyisistä Pioneerin soittimista en ole kuullut pahaa sanottavaa, joten jos ~200eurolla Pioneerin mp3 soittimen saa, kannattaa sellainen varmaan ostaa, niin itse tekisin nyt.
Faijan autossa on JVC:n KDG401 tjsp mp3 -cd soitin, maksoi muistaakseni Hirvoxilla 199e, ja hyvin on sekin kuulemma toiminut.
Tollasen Sonyn CDX-R3300 -soittimen saa lähes joka kaupasta hintaan 199e, eli yli kahta sataa ei missään nimessä kannata maksaa, halvemmallakin saattaa löytyä. Ja jos kyseisen mallin ostat, katso, että saat samannäköisen uimapatjan kaupan päälle..
Comment
-
-
:wink:
Jos jaksais niin vois käydä omasta autosta napsiin kuvia. Tosin nuo hinnat mitä tuolla threadissa on eivät enään pidä paikkaansa, ovat Q4/03 hintoja... uudet hinnat maanantaina ehkä. 8)-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Katsokaas tuolta
www.hifikonex.fi ja sieltä tarjoukset.
Alpine CDE-9827 mp3 soitin bemarin oransseilla taustavaloilla 299e!!!!
Comment
-
-
Itse kävin tänään hakemassa sika kalliilla paikallisesta Tekniset-liikkeestä Sony CDX-F5700:n. Huomenna jos sais vaikka asennettua...
DRIVE-S-koneisto
BBE MP
ID3-tag
ABC-tuner
RDS/EON
4X50W
3 linjalähtöä (2V)
MP3/CD-R/RW-toisto
CD-TEXT
CD/MD-vaihtajien ohjaus
custom file control
AUX-sisääntulo
DSO-äänenmuokkain
EQ7-taajuuskorjain
yli-ja alipäästöjakosuotimet
irroitettava etupaneeli
näytön taustaväri vaihdettavissa (seitsemän eri väriä)
langaton kaukosäädin
Comment
-
-
Itse ostin Pioneerin Deh-P77MP soittimen.
Tykkään pelkistetystä ja siitä ettei ole mitään vitun tning valoja joka paikassa.
Kumminkaan en tuota soitinta suosittele kenellekkään, koska siinä on todella hidas kelaus. En ymmärrä miksi laitetaan hidas kelaus mp3 soittimeen, millä varmasti kuunnellaan 1-3h settejä, eli kelausta tarvitaan.
Kertokaa oman soittimenne kelausnopeus. Mä olen vaihtamassa kohta soitinta ja olis kiva tietää mikä on nopea kelaamaan mp3 tiedostoja...?
Comment
-
Comment