^^^Vielläkö sulla ottaa se soitin pyyhkijään kiini??? vai keksikkö siihen ratkaisun??
Ja mitä eilen itse kattelin soitinta, niin eipä mulla jää se yhtään ratin taakse, kun istuu omassa perusasennossa, mutta mulla on lättypenkit, niin niissä kyllä mahtuu pyörii
Niin kiinnostaa, jos jollain kuvia yleisesti näytön asennuksesta e30:iin
Itse harkinnut erillisen näytön laittoa tuohon etutuhkakupin/sen poteron tilalle.
Mutta ongelma tulee siitä kun haluaisin kosketusnäytön, noita löyty ainakin jostain ulkomaalaisilta sivuilta mutta sitten ongelma itse on se kun pitäis olla soitin joka menee vakiopaikalle ja toimisi kosketusnäytön kautta?
Vai onko se vaan laitettava soitin joka soittaa myös dvd:itä ja joka sopii vakio paikalle (näitäkään en ole liikaa löytäny)
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Niin kiinnostaa, jos jollain kuvia yleisesti näytön asennuksesta e30:iin
Itse harkinnut erillisen näytön laittoa tuohon etutuhkakupin/sen poteron tilalle.
Mutta ongelma tulee siitä kun haluaisin kosketusnäytön, noita löyty ainakin jostain ulkomaalaisilta sivuilta mutta sitten ongelma itse on se kun pitäis olla soitin joka menee vakiopaikalle ja toimisi kosketusnäytön kautta?
Vai onko se vaan laitettava soitin joka soittaa myös dvd:itä ja joka sopii vakio paikalle (näitäkään en ole liikaa löytäny)
laita xbox? siihenhän saa kosketusnäytön ja ku laitat 200gb kovon sinne, niin ei lopu musiikki ja videot kesken
Comment