Onko kellään käryä tästä soittimesta? Itselle jonkin soittimen tarvisin ja tuo näyttää mukavan pelkistetyltä E30:in sisustaan. Enkä tarvii mitään levypaikkaakaan,kun tuo usb liitäntä tikulle löytyy.
Onko kellään käryä tästä soittimesta? Itselle jonkin soittimen tarvisin ja tuo näyttää mukavan pelkistetyltä E30:in sisustaan. Enkä tarvii mitään levypaikkaakaan,kun tuo usb liitäntä tikulle löytyy.
Kokemuksia soittimesta tai vaan merkistä?
Minuakin kiinnostaa tuo soitin. Olen tuota kanssa katsellut, kun ei tahdo enää löytyä kunnon vanhanaikaisia perussoittimia ollenkaan. Kaikki on nykyään sellasia helvetin joulukuusia missä on kaikenmaailman turhia näyttöjä ja vilkkuvia valoja ja napit niin pieniä ettei pysty sormella edes kunnolla painamaan.
e30 320i Touring • e34 525i • e36 325i sedan • e39 523iA • e46 320d sedan • e36 325 coupe • e36 323 coupe • e87 120d • e83 X3 3.0d • Harley Davidson XL1200 Nightster
Kokemuksia soittimesta tai vaan merkistä?
Ei vielä... Mutta e23 tota olen hakemassa.... Ulkonäkö on kuitenkin TÄSSÄ tapauksessa tärkeintä.
Onkos noita autosoittimien äänenlaatuja joku testaillut? Siis tarkoitan ihan cd-puolen laatua. Pienet ne erot varmasti ovat, mutta esim. kotihifissä kyllä huomaa eron kunnon cd-soittimen ja jonku 30€ Eltax dvd-soittimen välillä. Taitaa vaan kaikki hienosyiset erot peittyä autossa, varsinkin ajon aikana.
Veikkaisin, että täytyy aikamoinen platinakorva olla jos kuulee jotain eroa esim. 200e alpinen ja pioneerin soittimissa samoilla ominaisuuksilla. Karkeesti sanottuna. Ite ainakin lähen hakemaa soittimelta ennenkaikkea käyttäjäystävällisyyttä, helpot valikot, säädöt, toiminnot, hyvänkokoset/hyvänmuotoset selkeät näppäimet, että ajaessa on helppo näperrellä, eikä tarvitse tuskailla. Ulkonäkö on myös itselle tärkeä seikka soittimen valinnassa ja omaa silmää hivelee lähinnä ainoastaan Alpinen mallit. Nuo Nakamichin soittimet myös erittäin nättejä vanhempaan menopeliin.
Kyllä IMO kannattaa mielummin valita esimerkiksi Alpinen perus mp3-soitin, kuin halpa soitin usb/muistikorttiominaisuuksilla, jonka kanssa joutuu sitte tuskailemaan ja vaikka takuuta annettaisiinkin reilusti, ni ei se hupia oo sitä jatkuvasti huollossa käyttää.
Kyllä IMO kannattaa mielummin valita esimerkiksi Alpinen perus mp3-soitin, kuin halpa soitin usb/muistikorttiominaisuuksilla, jonka kanssa joutuu sitte tuskailemaan ja vaikka takuuta annettaisiinkin reilusti, ni ei se hupia oo sitä jatkuvasti huollossa käyttää.
Eli sulla on huonoja kokemuksia tuosta audiovoxin soittimesta vai?
Enhän minä niin sanonut. Kyseenalaistin vain halvan soittimen toimivuutta(motonetin denver). Jostain pitää kuitenkin tinkiä, jos halutaan valmistaa halpa soitin samoilla ominaisuuksilla kuin kilpailijoilla, tässä tapauksessa jopa 100e+ halvempi, kuin "laatumerkkien" vastaavat. En tiedä mistä on tingitty, mutta varmasti jostain. Tunteeko sen eron esim. äänenlaadussa, en osaa sanoa. Epäilisin noita usb ja muistikorttipaikkojen "lukutaitoja".
Enhän minä niin sanonut. Kyseenalaistin vain halvan soittimen toimivuutta(motonetin denver). Jostain pitää kuitenkin tinkiä, jos halutaan valmistaa halpa soitin samoilla ominaisuuksilla kuin kilpailijoilla, tässä tapauksessa jopa 100e+ halvempi, kuin "laatumerkkien" vastaavat. En tiedä mistä on tingitty, mutta varmasti jostain. Tunteeko sen eron esim. äänenlaadussa, en osaa sanoa. Epäilisin noita usb ja muistikorttipaikkojen "lukutaitoja".
Näinpä,itse en ole ostamassa motonetin soittimia. Ja haluan nimenomaan soittaa omat mp3:seni tikulta,enkä senkään takia tarvii koko cd asemaa.
Ja tosiaan noista usb:n ja muistikorttien lukutaidoista haluaisinkin tämän takia enemmän tietoa kyseessä olevasta audiovoxin soittimesta. Kun en sitä viitsi jättää ostamattakaan sen takia kun sanot että "epäilet" niitä...
Olen kyllä itsekkin kuullut,että jotkut juurikin tuosta usb paikasta soittavat tikulta vaan 20-80 biisiä. Joten kiinnostaa miten mahtaa olla kyseisen soittimen kohdalla.
Minua kiinnostaa myös tuo soitin. En itsekään cd-asemalla tee mitään jos usb ja/tai muistikortinlukija on käytettävissä. Kertokaapa niitä kokemuksia mikäli löytyy.
Ostin tollasen denverin cad-460-mallin. Tarkoitus olis pistää se kesäiseen lauluautoon, mutta pistin sen kokeeksi ensin käyttikseen. Ihan hyvin tuntuu toimivan, ja saundi on ehkä jopa parempi, kuin Mersun 10 vuotta vanhassa orkkis-ceedeessä. Levylle poltetuista ämpäreistä ei näytä biisien nimiä jostain syystä, mutta paskat siitä. Ei ole tarkoitus levyjä käyttääkään, ja mitä väliä niillä nimillä on, kunhan ääni kuulu. USB-tikulle pistin muutaman biisin, niin jostain syystä ei soittanu niistä kuin 26 ensimmäistä. Vika voi kyllä olla tikussakin, se kun on tollanen ilmainen kylkiäinen. Tikulta mankkari kyllä osaa lukea biisien nimetkin näköjään.
Äänenlaadussa ei mun mielestä ole mitään vikaa. En ole kyllä vielä koittanut kuunnella kohinaa testilevyltä. Laajennettavuus riittää mulle ainakin ihan hyvin. Ainoa mikä pikkasen häiritsee, niin mankkarin sininen valaistus on ehkä aavistuksen liian kirkas mun makuuni. Näppäimet ovat myös pieniä, mutta onneksi niitä ei ole kovin monta ja ne eivät ole ihan vierekkäin, niin kyllä niitä hyvin pystyy käyttämään.
Voi olla, että tämä saa jäädä Mersuun, ja lauluautoon pitää hommata toinen vastaava. Pitää vielä koittaa toisella tikulla, että jos toi mankkari tunnistais enemmän, kuin ne 26 ekaa biisiä.
Mä asentelin tossa jouluna tämmösen itelleni http://www.kitupiikki.net/productdescription5294.aspx Piti ihan huvikseen testata ku oli noin halpa. Pitää kyllä sanoo että toi näyttö on kyllä viihdyttävä. Oon musaDVD:tä soitellu ja nyt heitin 360biisiä 2gigan SD-kortille, eikä oo kovinkaan huonoo sanottavaa. Pitää ostaa toinen 2Gb kortti ja laittaa sinne pelkkiä musiikkivideoita ja koittaa mitä toi siitä tykkää.
Vaparien virittäminen on säälittävää
350hp/480Nm@0,666bar
xxxhp/670Nm@1,6bar
- Mystinen.Fi -
-ISO maailma välillä pelottaa Connection-
Eli sulla on huonoja kokemuksia tuosta audiovoxin soittimesta vai?
omaa kokemusta ei ole mut käytiin emännän auton kyselemässä hifikonexista näytöllisiä soittimia ja eka ehdotus oli tonnin alpina,
sit sanoin et jos hiukan tinkis ainakin hinnasta ni ehdottivat audiovoxia.
tuli sit viel kysytyks et mitä mieltä ne on noista esim saksassa myytävistä kopioista joiden hinta on n.500€ ni sanoivat että heille tulee ouluun sellanen testattavaksi että miten toimii kylmässä. nämä heillä myytävät mallit ovat koitettu itse käytännössä toimiviksi kylmässäkin.
en tie miten paljon oli myyjän vikaa niissä jutuissa mut aika vakavalla naamalla niitä jutteli ja tuntu tietävän ulkomuistista aika paljon muutakin oikeasti faktoja asioita
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Hyvä, että on viitsitty kirjotella kokemuksia tänne Saa edes jostain lukea jotain arviota kyseisistä laitteista. Kun löytäis kotipaikkakunnalta mestan, missä tota audiovoxin 100e soitinta myytäis niin kävisin kyllä ostamassa kokeiluun sen. Ei oo intoa tilata, koska vittumaista lähetellä sitten postissa niitä takuuseen, mikäli ongelmia tulee.
Comment