saki.aro@jotain oli lähettänyt pari hämärää meiliä myös mulle. Tiedä sitten mistä tuon sposti osoitteeni napannut.
Joo...Sakin kone sai tartunnan tosta Pyroz:in koneen lähettämästä meilinipusta ja se on semmonen et lähtee kaikkiin sähköposteihin mitkä on tallentunut välimuistiin, mullekin tuli sekä Sakilta tänä aamuna ja samat aikasemmin Pyrozilta mutta eipä pääse läpi ne liitetiedostot kun on viirustorjunta käytössä. Soitin sakille ja kerroin asian laidan, ja se sanoi hoitavansa sen pikasesti :lol:
Mutta Pyroz...scannaa konees virusten varalta kun kohta kaikilla kiertää sama paskaposti mitä sun kone lähettää "frienship@fucksaver" jne jne
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Joo ja säkiltä tuli just mullekin jotain shittiä :shock:
...Ja lisää tulee kokoajan :oops:
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Edelleen offtopic mutta mulle ja säkillekin on tullut jotain viirusperäistä meiliä nyt kuluneella viikolla Ja sun meilistä
Mun meilistä?!
ÖÖ tota...viittasin tolla kyllä tohon Pyrozin meiliin..mut ilmasin itteäni hiukan hankalasti :roll: eli ei Juuzen meilistä vaan Pyrozin meilistä... ja nyt myös Säkin meilistä. ja kohta ties kenen
Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069 Current E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Näköäjään jokun muukin saanut niitä. Itselle tuli 16 kipaletta.
Skannasitkos muuten, Pyroz konees läpi?
Heh, mullekin heitti 21kpl pyrozilta, ja säkiltä 19kpl... :shock:
Nyt pojat skannataan kaikki koneemme...
Kauppareissuille:E91 325dA -07 Kesän aurinkoon:Kawasaki Z750 +Yamarin435s Talven umpiseen: Ski-Doo Freeride 800R e-tec137" -12
So many assholes... so few bullets.
-Ford Fairlane-
Jes ja mulle säkiltä 35 meiliä, ja Marikalle 22... No onneks se kävi just hakemassa multa Antivirus 2003:sen, joten toivotaan että toi häiriköiminen loppuu.. :lol:
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
No perskeles. Pannaan paremmaksi. Säkiltä tuli eilen 11, tänään tullut jo 39, eli yhteensä 50! :lol: :lol: :lol:
Harmittomiahan nuo on, mutta vituttaa, kun saa kokoajan poistella posteja. Soneran
meilboxi ei kuitenkaan ole rajaton.
Jussi
F31 320xda & e39 530d Msport
ex e87, e39, e34, e28 & e30
Comment