Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 radion ääni

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rle
    Bimmer Rookie
    • Nov 2005
    • 112
    • tampere

E39 radion ääni

Mistähän voisi johtua, että radio/cd-soittimen ääni on tosi heikko ja kaikista kaiuttimista ei kuulu mitään. Niistä joista kuuluu ääni prätkähtelee. Volyymia lisäämällä hiukan paranee. Autossani on perus audiopaketti, ilman vahvistimia.

Tuntuu, että joku sekoittaa koko audio systeemiä. Voisiko puhelin sekoittaa? Olen tosin ottanut tavaratilasta puhelinboksin liittimen irti. Ratissa olevat näppäimet eivät toimi ollenkaan, mutta liittimen irtiottokaan ei vaikuta asiaan.
    Eikös radiosta mene johdot suoraan kajareille?
  • wiikki
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 76
    • Kirkkonummi

Moi
    Mulla on itse asiassa samantapaiselta vaikuttava ongelma omassa -99 e39:ssäni. Siinä on HiFi kaiutinsetti 6 CD:n vaihtajalla. Äänet periaatteessa kuuluvat ihan hyvin kunnes välillä alkaa krohisemaan äänilähteestä riippumatta. Häiriöt siis jatkuvat vaikka vaihtaa radiolta CD:lle tai päinvastoin. Jonkin ajan päästä ongelmat taas katoavat.

Kysymyksiä:
    1) Onko muilla samaa ongelmaa?
    2) Onko ratkaisuehdotuksia?
    3) Jos ratkaisuehdotus on vaihtaa vahvistin, niin onko kenelläkään myytävänä ehjää alkuperäislaitetta?

Antti
    Entiset: e21 316, e30 318i, e30 325i Cabrio, e36 328i Cabrio, e39 M5, e46 330xd, e90 335xi M-Sport, e60 535d
    Nykyiset: F11 530 xd, Jeep Wrangler TJ 4.0L, 1969 Corvette T-Top 4-speed Muncie

Comment

• Heguli
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2003
      • 815
      • www.e30m3.fi

Mulla taas kuuluu liiankin hyvin, aina kun laittaa virrat päälle, pamahtaa volumet täysille.... onkohan tähän mitään kikka 6:sta?

Jotenkin tuntuu että volumepotikka elää omaa elämäänsä...

Balanssi ja fader pulmasta kun pääsi eroon "piirulla sivuun" niksillä
      Die beste fahrt mit hosen an, BMW

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎