Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw reverse RDS

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikalkai
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2005
    • 308
    • Oulu

Bmw reverse RDS

Moi,

Auto kävi huollossa (lähinnä lambdan vaihto + raidetangon pää). Autossa on tuo Bmw:n alkuperäinen kasetti soitin niinkuin otsikko kertoo. Soitin kyseli koodia, kuten myös se pieni ajotietokone aikaa ja päivää. No minähän fiksuna näpyttelin sen ainakin kolmesti väärin mutta en kuitenkaan sitä 16 kertaa ennen kuin tajusin katsoa koodia ohjekirjasta. Tällä hetkellä näytössä lukee ----. Ohjekirja ja se koodi kyllä löytyy mutta oon jo ootellu tässä reippaasti yli sen 15 minuuttia, mitä tuosta saksan kielisessä opuksessa käskettiin odotella. Ongelmana on vain, että ei enää tule sitä CODE kyselyä vaan se pysyy tuossa ---- tilassa.

Eli miten perkeleessä nyt saan jälleen ruutuun sen CODE kyselyn, jotta voin tuon koodin siihen pistää?

Mika K
    Ajossa:
    E39 530i Touring M-Sport
  • eeki
    BTCF Member
    • Jul 2003
    • 1966
    • HKI

Sen mankan pitää sitten olla päällä kun odotat sen 15min, huomasin tämän kun tein itse about yhtä fiksusti. Voi olla että siinä meni vielä jonkin verran kauempaan kuin se 15min, en enää muista, mutta kyllä se siitä lähtee pois kun odottelet.
    Ducati 998 -02 //

Comment

• mikalkai
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2005
      • 308
      • Oulu

Jotain tämmöstä minä koitin siitä ohjeestakin suomentaa. Mutta kiitos vastauksesta. Täytyy mennä odotteleen
      Ajossa:
      E39 530i Touring M-Sport

Comment

• Ripattila
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2007
        • 389
        • Wonderland

Lieneekö tähän tullu selvyys joskus? Nostellaan vanhaa..

BMW REVERSE RDS

-koodi tiedossa
        -koodi naputeltu joskus aikoja sitten ainakin 3 kertaa väärin, jolloin CODE tekti ei näyttöön ole enää ilmestynyt.
        -Näytössä ---- eikä mikään nappula ota komentoa.

Autossa virrat päällä, radio päälle ja odotusta 15min? Pitäskö jonkun muuttua, ei tapahdu mitään. Osaako joku kertoa miten tuosta edetään.
        E39 523iA Touring
        E39 530iA Touring M-sport (nukkumassa)

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎