memebuy23buy

MP3-soittimen hankinta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • COYOTE_1980
    Bimmer Rookie
    • Apr 2006
    • 30

MP3-soittimen hankinta

Ois tarve saada E36 BMW:n MP3-soitin ton originaali BMW Business RDS:än tilalle...Oisikohan kenelläkään vinkkejä valintaan hintaluokassa 200-350€?
    Merkillä ei muuta väliä kunhan on Pioneer, Alpine tai Sony.
    Muita hifityksiä en ole vielä ostamassa, mut ehkä kaiuttimet ja vahvistin myöhemmin, tuskin subia.

Itse oisin ehkä kääntymässä ton Alpine Cda-9812RB soittimen kannalle...
    Aika hyvältä vaikuttais toi Alpine Cda-9853R...
    Onkohan noissa DSP? Mistä tietoa?

Vaatimuksia ei pahemmin ole...mut oisikohan hyvä olla 3 lähtöä? Siis subillekkin varmuuden vuoksi
    Boksi ohjauskin ois ihan jees jos jossain vaiheessa sellaiseen investoisi...

Jos jollain on käytetty kriteerit täyttävä soitin myynnissä ni saa kaupitella
    Last edited by COYOTE_1980; 10-06-2006, 17:53.
  • Bumbaa
    Bimmer Rookie
    • Oct 2005
    • 31
    • Turku

No sen osaan kertoa mitä olen soittimista kuullut, että voit unohtaa heti Sonyn pois noista kolmesta. Pioneer ja Alpine ovat aivan omaa luokkaansa soittimissa. Siinä sen esimerkiksi huomaa: Ota Sonyn ja Alpinen soittimet käteen ja koita niiden paino eroa. Alpinen soitin painaa huomattavasti enemmän, koska siinä on panostettu jäähdytykseen ja parempiin komponentteihin. Itselläni on TÄMÄ: http://www.dvbcaraudio.co.uk/images/cda9812rblrg.jpg soitin ja olen ollut todella tyytyväinen sen säätö ominaisuuksiin. Itse suosittelisin Alpinen tai Pioneerin soitinta.
    e61 525xda M-Sport -08

ex e30 325i -87

Shit happens when you party naked...

Comment

• jsi
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2005
      • 324
      • Savonlinna

Minäpä suosittelen noiden merkkien ulkopuolelta JVC KD-G611 soitinta. Säätöjä ja lähtöjä löytyy riittävästi. Omaani olen ollut tyytyväinen, eikä ole hinnallakaan pilattu.
      Chevrolet captiva -07

ex. e91 320d touring -06
      ex. e39 530da touring "m-sport" -99
      ex. e36 325i sedan -91
      ex. e30 318i coupe "m-look" -88

Comment

• KimmoK
        BTCF Member
        • Apr 2006
        • 556
        • Kontiolahti/Joensuu

Itse ostin pioneerin DEH-P6800MP, 3 rca lähtöä ja kaikenlaista muuta. Pioneerin antamat tiedot tässä. Hintaa vähän alle 300€.
        ///M Power

@colehmaizel

Comment

• samtheMan
          Bimmer Enthusiast
          • Nov 2002
          • 4759
          • Tikkaslovakia

Yhdyn edelliseen puhujaan. Itse hommasin myös tuon Pinohiiren 6800:n ja tyytyväinen olen. Lähtöjä on.. ja pätevä kampe muutenkin! Monet muutkin kehuneet.
          Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
          PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella

Comment

• GameOver
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2005
            • 3030
            • Sjundeå

Originally posted by Bumbaa
            No sen osaan kertoa mitä olen soittimista kuullut, että voit unohtaa heti Sonyn pois noista kolmesta. Pioneer ja Alpine ovat aivan omaa luokkaansa soittimissa. Siinä sen esimerkiksi huomaa: Ota Sonyn ja Alpinen soittimet käteen ja koita niiden paino eroa. Alpinen soitin painaa huomattavasti enemmän, koska siinä on panostettu jäähdytykseen ja parempiin komponentteihin. Itselläni on TÄMÄ: http://www.dvbcaraudio.co.uk/images/cda9812rblrg.jpg soitin ja olen ollut todella tyytyväinen sen säätö ominaisuuksiin. Itse suosittelisin Alpinen tai Pioneerin soitinta.

Olen täysin samaa mieltä..Itellä parhaiten pelittäny nimenomaan Alpine ja Pioneer.. Kaikista eniten pidin 8400 MP soittimesta, mut sen seuraaja taitaa kuitenkin jäädä ulos budjetista. Tällä hetkellä toimii Blaupunktin Acapulco MP54 ja eipä siitäkään oo vielä pahaa sanottavaa löytyny..
            -25 Toyota Proace City Verso
            -23 Nissan Leaf

...ja toiset on niin köyhii ettei niil oo muut ku rahaa…

Comment

• COYOTE_1980
              Bimmer Rookie
              • Apr 2006
              • 30

Originally posted by KimmoK
              Itse ostin pioneerin DEH-P6800MP, 3 rca lähtöä ja kaikenlaista muuta. Pioneerin antamat tiedot tässä. Hintaa vähän alle 300€.
              Toi ei ois varmaan ollenkaan huono valinta, MUTTA....
              ei taida toi vihreä väri oikein synkata sinisen BMW:n ja mustan sisustan kanssa...

Comment

• Vanquish
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2004
                • 1960
                • Hki

Pioneerille ääni.

Entisenä jälleenmyyjänä sain huomata, että Alpinen soittimissa katteet oli 30-50% luokkaa, kun sonyssa ja Pioneerissa 20-35%. Usein vastaavin ominaisuuksin varustettu oli tuolloin jonkin verran kalliimpi. Eihän tällä väliä, jos tinkaa. Alpinessa ei myöskään miellyttänyt laadun tuntu nappuloissa.

Comment

• Janzki
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 4947
                  • Lohja

Täältä ääni Alpinelle !

9855:sen ostat suoraan, on soitinta pitkäksikin aikaa..Tosin hintahaarukkaan ei ihan sovi.
                  Sähköposti.
                  IG: janzki_

Comment

• an13
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2005
                    • 260

Vaikka JVC:ssä on ihan ok MP3:sta soittavat softat, niin virittimet niissä tuppaa olemaan aika epäherkkiä, varsinkin jos vertaa esim Blaupunktiin joka on toinen ääripää. Mutta blaukkarin halvimmissa <150e vehkeissä taas MP3 soitanto häviää 0-6 JVC:lle.
                    ex-535iA E34

Comment

• Potsie
                      Bimmer Rookie
                      • Apr 2006
                      • 41

Meikäläinenki on tässä ollut kahden vaiheilla,joko tuo CDA 9854R tai sitten se CDA 9812RB.Jälkimmäisessä tuloo kaukosäädin völijyyn ja olis kympin halvempi.Pitänee varmaan tuo jälkimmäinen sitten ottaa.Saksasta aateltiin kaverin kans tilata.

Comment

• pete81
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 2056
                        • .........

Originally posted by COYOTE_1980
                        Ois tarve saada E36 BMW:n MP3-soitin ton originaali BMW Business RDS:&#228;n tilalle...Oisikohan kenell&#228;k&#228;&#228;n vinkkej&#228; valintaan hintaluokassa 200-350€?
                        Merkill&#228; ei muuta v&#228;li&#228; kunhan on Pioneer, Alpine tai Sony.
                        Muita hifityksi&#228; en ole viel&#228; ostamassa, mut ehk&#228; kaiuttimet ja vahvistin my&#246;hemmin, tuskin subia.

Itse oisin ehk&#228; k&#228;&#228;ntym&#228;ss&#228; ton Alpine Cda-9812RB soittimen kannalle...
                        Aika hyv&#228;lt&#228; vaikuttais toi Alpine Cda-9853R...
                        Onkohan noissa DSP? Mist&#228; tietoa?

Vaatimuksia ei pahemmin ole...mut oisikohan hyv&#228; olla 3 l&#228;ht&#246;&#228;? Siis subillekkin varmuuden vuoksi
                        Boksi ohjauskin ois ihan jees jos jossain vaiheessa sellaiseen investoisi...

Jos jollain on k&#228;ytetty kriteerit t&#228;ytt&#228;v&#228; soitin myynniss&#228; ni saa kaupitella
                        tuossa jotain tietoa siitt&#228; soittimesta. tuossa muita soittimia samasta puljusta jos ei ole tuttu sivusto.

lis&#228;t&#228;&#228;s viel&#228; toinen firma.
                        Last edited by pete81; 11-06-2006, 18:47.

Comment

• diorite
                          Bimmer Rookie
                          • Feb 2005
                          • 146
                          • Etelä-Suomi

Originally posted by js^
                          Minäpä suosittelen noiden merkkien ulkopuolelta JVC KD-G611 soitinta. Säätöjä ja lähtöjä löytyy riittävästi. Omaani olen ollut tyytyväinen, eikä ole hinnallakaan pilattu.
                          Multa kanssa ääni tälle soittimelle. Löytyy mm. 3 x rca, line in ja hintakin oli vajaan 200 kun reilu puoli vuotta sitten ostin. Todella tyytyväinen ollut

Comment

• mv-
                            Bimmer Rookie
                            • Feb 2005
                            • 125
                            • Mikkeli

ei taida toi vihreä väri oikein synkata sinisen BMW:n ja mustan sisustan kanssa...
                            Mutta kun siitä painaa nappia ja laittaa punaiseksi niin alkaa sopimaan paljon paremmin.
                            Nyt: e39 520i, H-D
                            ex: e30 320i Cabrio, e34 535i, GSXR750, CBR 600, ZZR600, e28 520i Bavaria, e28 518i, e34 535iA, e34 520i, e28 518i

Comment

• mv-
                              Bimmer Rookie
                              • Feb 2005
                              • 125
                              • Mikkeli

Mutta kun siitä painaa nappia ja laittaa punaiseksi niin alkaa sopimaan paljon paremmin.

Itsellä sama soitin ja oikein pätevä peli ollut, hienokin on kun 2 kertaa yritetty jo varastaa.
                              Nyt: e39 520i, H-D
                              ex: e30 320i Cabrio, e34 535i, GSXR750, CBR 600, ZZR600, e28 520i Bavaria, e28 518i, e34 535iA, e34 520i, e28 518i

Comment

Working...
                              X