Luin kaikki artikkelit mitä foorumilla aiheesta on ja nyt tarvitsisi saada osat hankittua. Tarkoitus olisi rakentaa kaverin autoon (E46 Coupe) 7" kosketusnäytöllä ohjattava pc takaluukkuun. Ihan perus setti jossa siirrän USB:n ja DVD-aseman takaluukun sisäreunaan ja loput pysyy tuuletetussa ja vuoratussa kotelossa varapyörän päällä. Kysymyksiä riittää joten koettakaa kestää
Ensinnäkin autoon tehtävät modet on jo kunnossa, eli tiputin ilmastoinnin paneelin alempaan lokeroon Bmw:n alkuperäisellä kehyksellä sekä hankin jenkeistä näytölle alkuperäisen näköisen tupla-din kehyksen.
Suurin ongelma minulle on siinä että mistä saan kaikki komponentit ja johdot hankittua nopeasti ja suht halvalla?? Ja mistä saan RCA:t vedettyä vahvareille? Eli tarvitaan siis kaikki näytöstä itse koneeseen.
Kiitos jo etukäteen neuvoista!
Ensinnäkin autoon tehtävät modet on jo kunnossa, eli tiputin ilmastoinnin paneelin alempaan lokeroon Bmw:n alkuperäisellä kehyksellä sekä hankin jenkeistä näytölle alkuperäisen näköisen tupla-din kehyksen.
Suurin ongelma minulle on siinä että mistä saan kaikki komponentit ja johdot hankittua nopeasti ja suht halvalla?? Ja mistä saan RCA:t vedettyä vahvareille? Eli tarvitaan siis kaikki näytöstä itse koneeseen.
Kiitos jo etukäteen neuvoista!
Comment