Announcement

Collapse
No announcement yet.

AutoPC kokoonpano

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 3BMW
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2003
    • 628
    • Turku

AutoPC kokoonpano

Luin kaikki artikkelit mitä foorumilla aiheesta on ja nyt tarvitsisi saada osat hankittua. Tarkoitus olisi rakentaa kaverin autoon (E46 Coupe) 7" kosketusnäytöllä ohjattava pc takaluukkuun. Ihan perus setti jossa siirrän USB:n ja DVD-aseman takaluukun sisäreunaan ja loput pysyy tuuletetussa ja vuoratussa kotelossa varapyörän päällä. Kysymyksiä riittää joten koettakaa kestää

Ensinnäkin autoon tehtävät modet on jo kunnossa, eli tiputin ilmastoinnin paneelin alempaan lokeroon Bmw:n alkuperäisellä kehyksellä sekä hankin jenkeistä näytölle alkuperäisen näköisen tupla-din kehyksen.

Suurin ongelma minulle on siinä että mistä saan kaikki komponentit ja johdot hankittua nopeasti ja suht halvalla?? Ja mistä saan RCA:t vedettyä vahvareille? Eli tarvitaan siis kaikki näytöstä itse koneeseen.

Kiitos jo etukäteen neuvoista!
  • tolammin
    Bimmer Rookie
    • Aug 2004
    • 121
    • Alajärvi

Mulla olis myynnissä epia m10000 mini-itx ja 12v virtalähde... Löytyy myös 8" kosketusnäyttö, usb gps mokkula, polttava dvd asema, usb digiboxi ja 12v auto tv antenni...

Comment

• 3BMW
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2003
      • 628
      • Turku

Originally posted by tolammin
      Mulla olis myynnissä epia m10000 mini-itx ja 12v virtalähde... Löytyy myös 8" kosketusnäyttö, usb gps mokkula, polttava dvd asema, usb digiboxi ja 12v auto tv antenni...
      Paiskaa hintaa hetimmiten mun privaan! Ilman näyttöä ja näytön kanssa.

Comment

• BCN
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2003
        • 313
        • Tampere

Miten proggis edistyy?

Comment

• 3BMW
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2003
          • 628
          • Turku

Originally posted by BCN
          Miten proggis edistyy?
          Joo hommasin Tolamillita koko paketin valmiina niin ei tarvitse itse kuin näyttö vaihtaa Nyt alkoi takaluukun rakennus kun auton ulkokuori rupeaa olemaan kunnossa. Täytyy vielä tehdä vierailu Audiohellmanille Kaarinaan josta haetaan autoon hyvä DLS:n systeemi ja sen jälkeen laitan koko autosta jutun foorumille Loppui lomat vaan niin aikaa ei ole enää kuin sunnuntaisin....

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎