Announcement

Collapse
No announcement yet.

TFT-näytön kuumeneminen auringon paisteessa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dsl Bimmer
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2005
    • 358

    TFT-näytön kuumeneminen auringon paisteessa

    Onko kellä ollut mitä ongelmia TFT-näytön kuumenemisesta auringon paisteessa? Kun auto on parkeissa ja aurinko paistaa sisälle, niin lämpötila voi nousta äkkiä vaikka 60 asteeseen.

    Pilaako lämpö CarPC:n tai navigaattorin näyttöä?
  • Wiherpiipero
    Bimmer Rookie
    • Jul 2006
    • 90

    #2
    Originally posted by dsl Bimmer
    Onko kellä ollut mitä ongelmia TFT-näytön kuumenemisesta auringon paisteessa? Kun auto on parkeissa ja aurinko paistaa sisälle, niin lämpötila voi nousta äkkiä vaikka 60 asteeseen.

    Pilaako lämpö CarPC:n tai navigaattorin näyttöä?
    Ei kyllä pitäis aiheuttaa minkäänlaista hämminkiä kuuma eikä kylmä, on ne suunniteltu kestämään kovia kelejä. Jos alkaa oireilemaan niin laitteessa on jotain vikaa.

    Comment

    • reddewil
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 3015
      • West Coast

      #3
      Itsellä ei ole aiheuttanut ongelmia, toimintalämpötila on muistaakseni 0-60c ja varastointi -20c+80c. -30 asteen pakkasessa on taustavalo vähän himmeä eikä moottori meinaa jaksaa nostaa näyttöä, mutta kun lämpee niin pelaa hyvin =)
      ...

      Comment

      • dsl Bimmer
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2005
        • 358

        #4
        Originally posted by reddewil
        Itsellä ei ole aiheuttanut ongelmia, toimintalämpötila on muistaakseni 0-60c ja varastointi -20c+80c. -30 asteen pakkasessa on taustavalo vähän himmeä eikä moottori meinaa jaksaa nostaa näyttöä, mutta kun lämpee niin pelaa hyvin =)
        Mulla näyttö ei mene piiloon kojelaudan sisään parkeissa. Kojelaudan sisällä lämpötila tuskin on yhtä korkea kuin mihin pinta asennettu näyttö joutuu.

        Comment

        • harald
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2003
          • 252
          • Kaarina

          #5
          Eikös se vaadi reilusti yli 90 asteen lämmöt ennenkuin tulee pysyviä vaurioita... (kiteet jämähtää tai menivät jotenkin "sekaisin", en nyt muista... mut jokatapauksessa ne eivät sitten enää käänny oikein). Tietty ominaisuudet muuttuu kun lämpö nousee, mutta palautuu taas kun lämpötila laskee.
          W204 C350 AMG
          Toyota Corolla 1.3XI 16V
          Ex: E39 530i M-Sport, E39 523i, E34 520i turbo, E30 320iM, E30 318i

          Comment

          • Camo
            Bimmer Enthusiast
            • May 2004
            • 1662
            • Lahti

            #6
            Miten perseessä tää meni ny ihan väärään topikkiin???

            Edit. Aivan vitun väärä topic.
            Last edited by Camo; 31-07-2006, 22:33.
            Current:
            Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
            DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73


            Previous:
            Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
            E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
            Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
            E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎