Elikkäs ostin subbasen, joka on DLS SP12. Minkälaisessa boksissa ootte tuommosta soitellu? Itse ajattelin tuommoista 65l refleksiä. Ton tilavuuden mä laskin sillä winIsd:eellä. Mutta silti tuo 65litraa kuulostaa kauheen isolta, tiiä häntä. Tehoa on tarjolla noin 1Kw.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Boxi ehdotuksia
Collapse
X
-
Originally posted by DemezElikkäs ostin subbasen, joka on DLS SP12. Minkälaisessa boksissa ootte tuommosta soitellu? Itse ajattelin tuommoista 65l refleksiä. Ton tilavuuden mä laskin sillä winIsd:eellä. Mutta silti tuo 65litraa kuulostaa kauheen isolta, tiiä häntä. Tehoa on tarjolla noin 1Kw.S65, S85, H1, N63TU, IB1
-
-
Originally posted by Demezolen kyllä nuo katsonut, mutta kuulostaa niin pienelle tuollainen alle 40L kotelo. Mut kai se pitää kokeilla molempia...
Jos hyvää ääntä haluat niin noin 60 litranen kotelo ja viri elementin fs:n kohdalle niin se on siinä..
Jos taas tiukempaa soundia vailla niin vähän pienentää ja nostaa viriä.. ( kokeilemalla pääsee parhaaseen lopputulokseen)
Comment
-
-
Originally posted by Mixuh View PostOisko kellään mitään tietoa kuinka iso refleksiputken tulisi olla? Itellä 58l laatikko ja 12" Caliberin subi?MB W204 C320 CDI
Kawasaki Ninja ZX-7R
Comment
-
-
Originally posted by Demez View Postolen kyllä nuo katsonut, mutta kuulostaa niin pienelle tuollainen alle 40L kotelo. Mut kai se pitää kokeilla molempia...
Tuo valmistaja tietää kyllä missä kotelossa heidän tekemät elementtinsä toimivat. Toisin kuin moni muu valmistaja, Dls suosittelee optimikoteloita eikä mahdollisimman pieniä...
Suosittelen noudattamaan ja lopettamaan sooloilun tässä asiassa.
vnuAlla riippuen ajasta ja paikasta:
Bmw E30 316 -87
Bmw E34 "525i" -89
Citroen DS23 -73
Citroen Saxo 1.4 -99
AS-202 Bravo
Kaikki on mahdollista, se on vain asentajasta kiinni.
Comment
-
-
Originally posted by Rudenorth View PostMitenkä tämmöiseen kysymykseen pitäisi vastata? Caliberillä on varmaan montaakin eri mallia 12 tuumasena. Onko 58l varmasti oikean kokoinen kotelo kyseiselle elementille? Vähän tarkennusta noihin tietoihin. Kaiva subbarin specsit esiin ja simuloi esim. WinISD:llä tai Autosoundin sivuilta löytyvällä bassbox ohjelmalla, niillä saat ne putken mitatkin selville.
Comment
-
-
Originally posted by maggie View PostTässä valmistajan antamat suositukset Caliberin Evolution 12" elementille:
Suljettu kotelo: 30 litraa (netto) eli lisää vielä elementin viemä tilavuus, noin 3litraa.
Refleksikotelo: 39 litraa (Refleksiputken halkaisija 10cm x pituus 32cm).
400max
200Rms
Ei meinaa googlettamalla löytyä tietoa...
Comment
-
Comment