Subi soi muuten hyvin eikä muita turhia resonointeja ole....paitsi taka rekisterilpi. Matalilla potkuilla se suorastaan piereskelee! Autona on mallia E30. Miten räminän saisi parhaiten pois? Ei viittis ilman kilpeekää ajaa :roll:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rekisterikilven räminä
Collapse
X
-
Jos ei pyrozin vinkki auta on raaempi versio sikaflexillä kilpi kiinni niin se ei pääse hakkaamaan peltiä vasten.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
G20 320d xDrive mineralweiss metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by DualfunJos ei pyrozin vinkki auta on raaempi versio sikaflexillä kilpi kiinni niin se ei pääse hakkaamaan peltiä vasten.530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
-
Originally posted by GonzalezOriginally posted by DualfunJos ei pyrozin vinkki auta on raaempi versio sikaflexillä kilpi kiinni niin se ei pääse hakkaamaan peltiä vasten.e61 525d (2006)
ex: e36 328i M-Sport (1996)
ex: e30 316i (1988)
Comment
-
-
Originally posted by sändeTuo Dualfunin ehdottama sialla liimaus on jo hätävarjelun liiottelua530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
-
Originally posted by pyrozKilpi irti, kilven ja pellin väliin kumin palaset ruuvien kohdalle, kilpi takas.Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Pakko kommentoida: Suomessa kilven pitää olla kiinnitetty siihentarkoitetuilla ruuveilla ja kilpee ei saa maalailla tai korjailla tai tehdä uusia ruuvinreikiä, eikä kilven läheisyyteen saa liimata tarroja (ne EU tarrat kilven vieressä on laittomia)
Mutta eiköhän se räminä noilla yllä kerrotuilla ohjeilla lopu.
Poikkeuksena tietysti uusi Jaguar XK8 (vm. 2000-2004 en oikein tunnista noita) missä oon nähnyt konepeltiin maalatun rekisterikilven
Comment
-
-
salossa myös mitsubishi evolution8 on maalattu konepeltiin rekisterikilpi...BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
Comment