Announcement

Collapse
No announcement yet.

Magnatin vahvareista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • blc
    Bimmer Rookie
    • Feb 2006
    • 127

Magnatin vahvareista

Tähän asti olen ollut siinä uskossa, että ko merkin vehkeet ovat ihan päteviä. Nyt kuitenkin kun tuossa uutta vahvaria etsiskelin, niin silmääni sattui melkoisen halpoja päätteitä Saksasta. Mikähän näiden vehkeiden taso oikeasti on? Paperilla ainakin ihan ok.

Esim. tälläinen irtoaa alta satasen uutena.
  • pyroz
    BTCF Member
    • Nov 2002
    • 6730
    • PK-seutu

Originally posted by blc
    Tähän asti olen ollut siinä uskossa, että ko merkin vehkeet ovat ihan päteviä. Nyt kuitenkin kun tuossa uutta vahvaria etsiskelin, niin silmääni sattui melkoisen halpoja päätteitä Saksasta. Mikähän näiden vehkeiden taso oikeasti on? Paperilla ainakin ihan ok.

Esim. tälläinen irtoaa alta satasen uutena.
    4x90W alle satasella? In my dreams. Ja muutenkin aika rimpulalta vaikuttaa. en tosin ole kokeillut, niin en voi tietää, mutta kokeilematta myös jääkin
    S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

Comment

• blc
      Bimmer Rookie
      • Feb 2006
      • 127

Originally posted by pyroz
      4x90W alle satasella?
      Nojuu, tarkennusta sen verran, että ehkä yhdestä-kahdesta paikkaa irtoaa alle satkulla. Useimmissa lafkoissa 170-200e

Comment

• pyroz
        BTCF Member
        • Nov 2002
        • 6730
        • PK-seutu

Originally posted by blc
        Nojuu, tarkennusta sen verran, että ehkä yhdestä-kahdesta paikkaa irtoaa alle satkulla. Useimmissa lafkoissa 170-200e
        Alle 350e:n vahvareissa kyseenalaistan tuollaiset tehot

Comment

• Extremaah
          Bimmer Rookie
          • May 2006
          • 143

Magnat on kyllä ihan pätevä merkki, mutta lukeekos tuolla muka, että tuo 4x90w on rms tehoa?? Ja millä kuormalla.

Luulen että lähempänä ollaan jossain 4x50 4ohm rms.Sitten olisi hintakin ihan kohdillaan.Tuo 4x90 onkin sitten 2ohm kuormalla ihan mahdollinen, mutta jokatapauksessa tuolla ei taideta mitään sanoa onko nuo rms tehoja vaiko piikki?Se kannattaa ottaa huomioon.
          BMW e39 535i -98
          Volvo s80 2,4 -02

Comment

• pyroz
            BTCF Member
            • Nov 2002
            • 6730
            • PK-seutu

Originally posted by Extremaah
            Magnat on kyllä ihan pätevä merkki, mutta lukeekos tuolla muka, että tuo 4x90w on rms tehoa?? Ja millä kuormalla.

Luulen että lähempänä ollaan jossain 4x50 4ohm rms.Sitten olisi hintakin ihan kohdillaan.Tuo 4x90 onkin sitten 2ohm kuormalla ihan mahdollinen, mutta jokatapauksessa tuolla ei taideta mitään sanoa onko nuo rms tehoja vaiko piikki?Se kannattaa ottaa huomioon.
            Tuo oli pienin luvattu lukema. Samalla sivulla vilahtaa myös "4x150W"

Noh. Mun pointti tuli kuitenkin esille. Satasella ei laatua saa. ostaa jos haluaa.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎