Eli,mistä kautta ois paras vetää rca johto soittimelta konttiin?Oisko perinteisesti jalkalistojen alta,vai onko mitään helpompaa reittiä?Auto on e39 528 vm.1996
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 rca johto mankalta konttiin
Collapse
X
-
Mulla on oikealta puolelta ovilistojen alta. Tais mennä samasta reiästä takakonttiin kuin missä on iso virtapiuha akulta joka on myöskin oikealta puolelta penkin alla.__________
E92 BMW 335i M-Sport -12
"Toiset tykkää aliohjaavasta, toiset yliohjaavasta. Itse pidän minun ohjaamasta." -Mika Häkkinen
Comment
-
-
Mä vedin sen kuskin puolelta.
Apukuskin puolelta tuskin kannattaa lähteä kiskomaan juurikin sen ison virtapiuhan takia. Keskeltä taasen joutuu aika paljon purkamaan kamaa että sieltä menisin.
Jokainen tosin tyylilläänEX:
328CiA -99
525tdsA -98
525i -93
316i -95
Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97
Comment
-
-
vahvistin omasta takaa
En oo moiseen vahvistimeen törmänny omassani joka mallia 523 sedan -97 perus business cd-soitin vakiona + etu-,takakaiuttimet. Missä sen pitäisi sijaita?
Voishan tuo linjamuunnin tulla kyseeseen, mutta kun kerkesin jo hankkia paremman soittimen missä linjalähdöt niin siksi olisi pitänyt tämän linjan loppuun asti, mutta tosiaan siks läksin kyselemään, koskaa meinasin oikeasti ahistua noitten listojen ja hankalokeroiden purkamisen kanssa.
Takakontista ei päässy takakaiuttimiin käsiksi. Ne saa kyllä yläkautta pienellä näpräämisellä pois ja piuhat näkyviin, mutta onko siihenkin jotain vinkkiä?
Comment
-
Comment