Eli ongelmana musiikin yht'äkkinen loppuminen ja pätkittäin kuuluminen. Laitteet toimineet ihan hyvin kuukausia, mutta yks kerta pienen pompun jälkeen alko tollane reistailu. soittimesa pyörii koko ajan levy eteenpäin ja virrat pysyy päällä. Vahvistimesta olen virtajohdon ja maajohdon liitännät tarkastanut moneen kertaan. Välillä saattaa toimia ihan ok, mutta sitten ku se taas alkaa ni hermot meinaa mennä. Josko jollain ois mitään vinkkiä antaa ko. tilanteeseen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Musiikki pätkäsee hetkeksi ja jatkuu taas hetken!
Collapse
X
-
Originally posted by zenomanEli ongelmana musiikin yht'äkkinen loppuminen ja pätkittäin kuuluminen. Laitteet toimineet ihan hyvin kuukausia, mutta yks kerta pienen pompun jälkeen alko tollane reistailu. soittimesa pyörii koko ajan levy eteenpäin ja virrat pysyy päällä. Vahvistimesta olen virtajohdon ja maajohdon liitännät tarkastanut moneen kertaan. Välillä saattaa toimia ihan ok, mutta sitten ku se taas alkaa ni hermot meinaa mennä. Josko jollain ois mitään vinkkiä antaa ko. tilanteeseen?Ootko kattonu että on kunnolla kiinni soittimen/vahvistimen päässä.
2 litran ohc turbo, 3/4 puhaltimella sierra jättää sen!
-
-
mulla ollu samaa vikaa jonkin aikaa... ku heittää kuulumasta niin ajaessa vispaa rattia vähän niin alkaa taas kuulua...johtoja olen nykiny ja heiluttanu eikä sammu mikään... oliskohan vahvistimen sisällä jokin löysällä että heittää kuulumasta välillä...?
E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Nyt kun tuossa tutkiskelin asiaa niin huomasin, että kun sit sattuu kuulumaa ihn ok, niin kun volkkaa lisää jonkin verran ni johan rupee pätkimää. Tarpeeksi hiljaselle kun laittaa, niin kuuluu ongelmitta. Mistähän tämänlainen ilmiö mahtaisi johtua?RCA-johdot ainakin vahvistimen pääsä ovat hyvin kiini. Soittimen tarkistan kunhan löydän ne ulosvetoavaimet jostai
Myös silloin kun sattuu toimimaan kunnolla niin seuraavasta pompusta tai kovemmasta jarrutuksesta alkaa taas sama rumba.
Comment
-
-
Sama vika
Originally posted by zenoman View PostNyt kun tuossa tutkiskelin asiaa niin huomasin, että kun sit sattuu kuulumaa ihn ok, niin kun volkkaa lisää jonkin verran ni johan rupee pätkimää. Tarpeeksi hiljaselle kun laittaa, niin kuuluu ongelmitta. Mistähän tämänlainen ilmiö mahtaisi johtua?RCA-johdot ainakin vahvistimen pääsä ovat hyvin kiini. Soittimen tarkistan kunhan löydän ne ulosvetoavaimet jostai
Myös silloin kun sattuu toimimaan kunnolla niin seuraavasta pompusta tai kovemmasta jarrutuksesta alkaa taas sama rumba.
Kump
Comment
-
-
Jossain autossa mulla ainakin otti kaiuttimen johto auton runkoon kiinni, subi toimi mut muut kajarit meni myk?ksi
________
Medical Marijuana DispensariesLast edited by -Jarno-; 10-04-2011, 06:43.
Comment
-
-
Mullakin sattunut nyt muutaman kerran kesän mittaan,että radio/cd toimii normaalisti ja jonkun minuutin päästä vaikenee kokonaan.Sammuttamalla ja uudelleen päälle soi vähän aikaa ja sama homma.Sitten taas pitkän aikaa ei mitään ongelmia,voisiko kosteudella olla syynä?Kyselin asiaa autopowerilla ja joku ehdotti irroittaa piuhat jostain (slutstegetistä)päätevahvistimesta onkohan se sedanissa se vahvistin joka on tvmodulin takana yläpuolella MK3 nav,edessä cd-vaihtaja aika ahdasta irroittaa mitään purkamatta,vaan pitäisikö käydä jossain missä jollain ois enemmän tietoa?Kun tää sattuu niin harvoin niin mahtaako syy selvitä?Oisko joku sähköspray ensiapuna?
Comment
-
-
Tarkista meneekö jakosuotimille johdot oikein. Jos on sellainen jakosuodin joka on johdoissa kiinteästi niin saattaa joskus kasatessa tehdä pienen mokan ja sitten alkaa ongelmat.
Itsellä oli tuollainen tilanne kun hieman kolvailin johtoja yhteen. Ei tullu katsottua että jakosuotimessa on sellaiset hyvin pienet merkit osoittamassa sitä suuntaa miten ne asennetaan.Ja riittihän siinä sitte ihmettelemistä kun musiikki pätki eikä ollut sellaista perinteistä virhettä näkyvissä.
e30 318i
Comment
-
-
Soittimen maajohto, Kaiutinpiuha ottaa runkoon kiinni tai ottaa kosketushäikkää toisesta piuhasta... Vahvistimen maapiuhan liitos hajonnut piirilevyn puolelta ? löystynyt...Ex e28 520i, Ex e30 320i, Ex e36 325i x 2, Ex e34 530ia , ex e23 732iA -84, Ex e30 316 , Nyt E34 535i -90 ac schnitzer...
Comment
-
-
mulla taas herjaa 3 tie erkkasatsin oikeen puolen jakari eli kun pistää tarpeeks ääntä niin rupee oikee puoli pätkii .suotimen kun otti pois niin taas toimi. liekkö jakarissa joku oikosulku päällisin puolin ok ja pystyskö jotenkin mittaileen/korjaan:thinkBmw e39 523i sedan vm97
ex e34 525ix touring
ex mb 300ce sl
ex e32 750ia luxury
ex e34 525i
ex mb 300sel
ex e34 520 24v
Comment
-
Comment