Aika jänniä juttuja täällä puhutaan=)mä oon ainakin todella tyytyväinen omaan 10" peerlesiin.Ihan tarpeeksi hyvin kuuluu kabiiniin sisään..Oon lueskellu näitä hifi threadeja täällä jä mulle on jäänyt semmoinen kuva että täällä ihmiset rakentaa vaan äänenpaine autoja eikö äänenlaadulla ja taisapainolla oo mitään merkitystä?kunhan vaa pukkaa niin perkeleesti painetta kabiiniin..Ja ihmetyttää että mistä te saatte noita 4kW tehoja ulos...Saa olla aika iso laturi ja muutama akku että saa tuon 4kW ulos 12v..eikös se tee noin 333A 12voltilla tuommoisen tehon tuottamiseen.
Aika jänniä juttuja täällä puhutaan=)mä oon ainakin todella tyytyväinen omaan 10" peerlesiin.Ihan tarpeeksi hyvin kuuluu kabiiniin sisään..Oon lueskellu näitä hifi threadeja täällä jä mulle on jäänyt semmoinen kuva että täällä ihmiset rakentaa vaan äänenpaine autoja eikö äänenlaadulla ja taisapainolla oo mitään merkitystä?kunhan vaa pukkaa niin perkeleesti painetta kabiiniin..Ja ihmetyttää että mistä te saatte noita 4kW tehoja ulos...Saa olla aika iso laturi ja muutama akku että saa tuon 4kW ulos 12v..eikös se tee noin 333A 12voltilla tuommoisen tehon tuottamiseen.
Siihen kun lisätään vahvistimien hyötysuhde. AB luokkalaisella se on about 50% (eli 2x 333A) ja D-luokkalaisella jopa 75%...
niinpä..tommonen 1kw irtisaaminen vahvistimesta vaatii niin paljon virtaa että yhden 80A akku ei riitä tuotta edes noita tehoja vielä kun sitä kuormittaa valot sun muut heebelit..ei tarvii talvella laittaa lämppäriä päälle ku on tommonen 4kW lämmitin
niinpä..tommonen 1kw irtisaaminen vahvistimesta vaatii niin paljon virtaa että yhden 80A akku ei riitä tuotta edes noita tehoja vielä kun sitä kuormittaa valot sun muut heebelit..ei tarvii talvella laittaa lämppäriä päälle ku on tommonen 4kW lämmitin
Eipä nuo EXT:it juurikaan tuohon 0.75 kourmaan linkkiparina edes lämpene!!! 2 exiden akkua on ja niistä saa ihan mukavasti potkua, kk virta vähän päälle 1500 amppeeria.. Ja jos nyt niin kauheesti ihmetyttää, niin laturi työntää 110 A.
Comment