Eli olen tollaista otsikonmukaista kymppituumasta hankkimassa. Kiinnostaisi
tietää, että kannattaako ostaa? Kaveriksi olis tulossa 6-kanavainen vahvari.
Itse ostin omat peerlessin XLS-car 12" -subit silloin hetki, kun ne tuli suomen markkinoille.. taispa olla viimeset hetket kun oli markka-aikaa. Hintaluokka oli silloin 100€uron kantturoissa ja enpä ole hetkeäkään katunut ostosta. Menee pieneen koteloon ,soi hyvin, antaa tarvittaessa kivasti painetta. Ja ei ole ongelmiakaan ollut noiden kanssa, tehoa tosin on käytössä ollu kokoajan reilun puoleisesti. Suosittelen Nyt vaan himottais se uusi XXLS-sarja, hinta vaan alkaa olla aika kiva...
BMW F25 xDrive 20d ex BMW e91 320dA ex BMW e36 325i - SAWO CONNECTION - - Normaalisti kännissä ja alasti
Normaalisti peukalo keskellä kämmentä
Juuri tästä hinta-laatu suhteesta kai Peerlessiä kehutaan. Eli jos on tärkeää että hifistelyyn ei uppoa älyttömästi rahaa niin varmasti yksi järkevimmistä. Tosin jos rahaa on niin varmasti löytyy parempiakin. Vaikkapa Focal tai DLS...
Juuri tästä hinta-laatu suhteesta kai Peerlessiä kehutaan. Eli jos on tärkeää että hifistelyyn ei uppoa älyttömästi rahaa niin varmasti yksi järkevimmistä. Tosin jos rahaa on niin varmasti löytyy parempiakin. Vaikkapa Focal tai DLS...
Tuo peerlesin 10 tuuman elementti on ihan oikeasti hyvä elementti. Samaa elementtiä käytetään laajasti kotihifirintamalla. Esim: BK-electronics:n XLS200 kotisubbari on erinomainen peli hintaluokkaan katsomatta.
Nostetaas tätäkin topikkia pitkästä aikaa. Eli tuli perjantaina sitten tilattua
tollanen Peerless R.10 - subi. Onko kenelläkään hyviä ideoita kotelon sijoituksesta? Tarttis tota tavaratilaakin vielä jäädä...
Laita vararengas väärinpäin ja teet vararenkaan sisään lasikuidusta kotelon? Vararengas on vielä käytettävissä ja subi ei oo tiellä... Ite tässä lähiaikoina aikataulun salliessa pitäis tuolle mun XLS12:sta tehdä tuollainen kotelo.
Laita vararengas väärinpäin ja teet vararenkaan sisään lasikuidusta kotelon? Vararengas on vielä käytettävissä ja subi ei oo tiellä... Ite tässä lähiaikoina aikataulun salliessa pitäis tuolle mun XLS12:sta tehdä tuollainen kotelo.
Joissain uusissa Mazdoissa olen tuollaisen nähnyt, siis ihan tehdastekoisen.
Mutta en kyllä taida ruveta itse vastaavaa tekemään.
Comment