Announcement

Collapse
No announcement yet.

e46 ja icelink

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kaimann
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2006
    • 1214
    • Karigasniemi

e46 ja icelink

Elikkä olis tarkotus tuo reverse kasetti härdelli vaihtaa johonki mp3 soittimeen ja olisin lähinnä tuosta icelinkistä kyselly.
    Onko siinä joku merkki ja mallikohtanen valikoima että saapi uuden soittimen toimimaan rattinäppäimillä. Auto on 318i -98 e46. soitinta en oo viel kattonu mutta mieli olis kovasti. niin että pitääkö ensin kattoa se soitin ja sitten alkaa siihen sopivaa adapteri hässäkkää kattomaan??
    "Keskity sinä olemaan se vahtimestari, niin minä keskityn olemaan se maailmanmestari" -Matti Nykänen-

• maukka86
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2006
    • 490
    • Pirkanmaa

Ittellä on juuri samanlaiset suunnitelmat. Eli kasettisoittimella ois tarkoitus heittää vesilintua ja laittaa tilalle joku parempi soitin. Olen kattellut tollasta Pioneerin DEH-6800MP-soitinta. Jostain vain olen saanut päähäni, että johtosarja, jolla rattisäätimet sais toimimaan, maksaa lähemmäs 150€
    Myös icelink-sydeemi kiinnostas, mutta toimiiko tuo sen kasettisoittimen kanssa, vai pitäiskö olla business-cd-soitin?
    f22 220i

Comment

• bmw330ci
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2004
      • 231
      • Etelä-Suomi

Mä vaihdoin kans kasetti soittimen pois ja pistin tilalle Pioneer AVH-6600 soittimen. Ainoo mikä nyt on ni ratin napeista ei pysty käyttään laitetta.
      Oon kans siinä luulossa että jollain johtosarjalla saa ne kytkettyy toimintaan?

tuossa oman asennuksen kuva

Comment

• Make74
        BTCF Member 2006
        • Apr 2006
        • 3
        • Espoo

Vaihdoin omaan kärryyn (E46 320d '01 touring) Alpinen cd-mp3-soittimen sekä sen kaveriksi 10" DLS-subi+vahvari.Tuon asennuskauluksen sekä autokohtaisen johtonipun hain Helsingistä Autostudiosta.Sanoivat siellä että joihinkin Alpinen ja Pioneerin soittimiin saa myös johtosarjan jolla sais nuo ratin napitkin toimimaan,omassa tapauksessani olis kustantanyt about 130 €,jätin sinne.Mutta sieltä niitä siis kannataa tiedustella,saattaa löytyä muihinkin merkkeihin.
        Neliveto on eriveto!

- VW Passat 2.8 V6 4motion '04 -

- EX e46 320d touring '01-
        - EX Toyota Corolla TSport '04
        - EX Lexus IS 200 '04
        - yms.shittiä

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢