Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer 7600 mp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Räpsä-Harri
    Bimmer Rookie
    • Nov 2003
    • 190
    • Tuusniemi

Hmm.. Mie ostin itelleni tuon 7600 ja siinä sain vahingossa jotenkin mankan sammuksissa ollessa jotain nappia pitkään painamalla jotain valikoita ja siellä oli se vihreä/punainen säätö? Jos tuota tarkoitat.. Tosin olin hirveessä kännissä ja vahingossa painelin niitä nappeja kun ei ääntä kuulunu enkä ymmärtäny mikä vika on ja aamulla sai sitten monttu auki kahtoa jotta mittees se tämä on kun on mankassa punaset napit.. Ja nyt ne on vaihtunu takasin vihreeks enkä muista yhtään miten ne vaihettiin..
    uljas e30 88/89 316i+ Plymouth Gran Fury -75 360cid+

Comment

• BmwPunisher
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 7629
      • Lemu

Kumpi

Itse olen kanssa vähän kahden vaiheilla,
      kun olis tarkoitus soitin ostaa...
      että jompikumpi näistä:

Pioneer DEH-P7600MP
      Sony CDX-F 7700

Saa antaa vaikka viimehetken vinkkejä!
      E70 X5 30d

Comment

• Räpsä-Harri
        Bimmer Rookie
        • Nov 2003
        • 190
        • Tuusniemi

Pioneeri on hyvä soitin omasta mielestäni ainakin... Tosin pari miinuspuolta on siinäkin.. Jos alkaa levy naarmuuntumaan niin alkaa sointi pätkimään.. Tosin niinhän tekee kaikki muutkin mutta tässä ehkä pikkusen muita herkemmin.. En ole aivan varma.. Mutta jos levyt pysyy naarmuuntumattomana jollain niin sitten hyvä.. Itelläni levyt lentelee pitkin autoa aina viikonloppuisin niin joutuu sillon tällön jonkun levyn polttamaan uusiks.. Ja käytän saksasta tilattuja levyjä jotka voi olla herkempiä naarmuille kun suomalaiset.. Kun levyn laittaa sisään kestää vähän aikaa kun soitin lukee levyn läpi mutta sen jälkeen on nopea vaihtamaan kansioita ja biisejä.. Yks homma muistu mieleen jotta paneeli on pimeänä aina joskus mutta se voi johtua siitä jotta ei ihan kohalleen oo menny.. Varmaan tämäkin käyttäjäkohtainen ongelma.. Se vissiin kannattaisi laittaa ennen liikkeelle lähtöä paikoilleen eikä kiireessä survoa liikenteen seassa..
        Muuta heikkoa en kyllä keksi tähän väliin.. Säädöt on hyvät ja en oo kerenny erkkasarjoille ostaa vahvaria vielä niin soittelen soittimella ja ihan tarpeekshan tuo tuntuu soittelevan tuokin noita.. Ei ihan täysillä tosin mutta riittävästi..
        Subilähtö on plussaa soittimela saa säädettyä jako taajuutta olikohan 50,80 ja 120 hz ja sitten subin tason -6..+6 asteikolla.. Kätevä ominaisuus.. Etu ja taka RCA-lähtöjä en oo testannu mutta serkkupoika on ja tuntuu toimivan ihan hyvästi..
        Näyttö on hyvän näkönen ja pari ensimmäistä iltaa menee ihastellessä delfiineitä, hävittäjiä ja muita hienoja tausta-animaatioita..
        Kaikkia ominaisuuksia en oo vieläkään oppinu käyttämään, pitäs ottaa ohjekirja käteen ja ruveta painelemaan nappeja joskus.. Nappien värit saa vaihdettua vihreistä punaisiin ja tää vois penarissa olla ihan hyvän näkönen..
        Kaiken kaikkiaan mahottoman hyvä soitin ainakin peruskäyttöön ja tuohon vissiin saa liitettyä kaikenmualiman lisävärkkejä kiinni mutta itselläni ei oo tarvetta.. Nuo pari heikkoa kohtaa omasta mielestäni mutta nekin on vaan ihan omaa vikaani varmasti, jos käyttää normaalisti noita vehkeitä niin pelaa ihan hyvästi.. Itse ostin tuohon myös rattikaukosäätimen.. Muuten ihan näppärä vekotin mutta ei ota jos on joku kiinteä, esim. jalka edessä.. Kaukosäätimelle pitää olla vapaa alue josta ottaa.. Mutta mukava on parkissakin ollessa vaihella piisejä kun ei tarttee soittimeen asti kurkotella.. Ihan jees värkki kaukosäätimineen päivineen.. Tyytyväinen oon ollu..
        Sonyn soittimesta mulla ei oo mitään hajuakaan, itse palloilin kanssa näiden kahden välillä muistaakseni mutta päädyin pioneeriin kun tutuillakin tuntuu pelittävän hyvästi, tosin halvemmat mallit.. Varmasti hyviä soittimia molemmat..

Niin joo ja ratiokin kuuluu ihan hyvästi.. Itsellä vähä heikko paikka kun täällä savon ja karjalan korpien rajamailla kun ajelee niin on sekä nrj joensuun ja nrj kuopion kanssa sekasin.. Mutta muut asemat tuntuu kuuluvan hyvästi.. Ei turhaan oo kehuttu tuota radiota, ja täällä korvessa pitäs vissiin ollakkin joku superhyperratio jotta kuulus hyvin.. Mutta kuuluu tämäkin..

Tää miun soitin on tosiaan tilattu kitupiikin kautta saksasta.. Yllätti sekin palvelu, viikkoon tais tulla kotiovelle.. Ja tuntuu pelittävän ihan samallalailla kun suomalaisetkin.. Eihän näissä mitään eroa taida olla myyntipaikkojen välillä..

Kehuppas Dualfun nyt Sonya samallalailla niin pääsee itekkin miettimään jotta laittasko tämän myyntiin ja kokeilis sonyakin.. Ei tosin mitään tarvetta oo kun tyytyväinen oon tähänkin mutta jos Sonyssa olis jotain vielä hienompaa niin se on saatava..
        Last edited by Räpsä-Harri; 22-12-2004, 16:11.
        uljas e30 88/89 316i+ Plymouth Gran Fury -75 360cid+

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎