Announcement

Collapse
No announcement yet.

e36 jakosuotimet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ripper
    Bimmer Rookie
    • Apr 2005
    • 53

e36 jakosuotimet

Eikö täs e36 ole niissä alkuperäsissä erkkasarjoissa jotkut jakosuotimet. meinaa voiko uudet kajarit laittaa vaan suoraa paikoillee ja vanhat piuhat kii, ettei tarvittis käyttää ollenkaan niitä uuden sarjan mukana tulevia suotimia ollenkaan. Olen ulkona kuvioista enkä osaa edes piirtää
  • Jaksu
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 753
    • Kempele

Originally posted by ripper View Post
    Eikö täs e36 ole niissä alkuperäsissä erkkasarjoissa jotkut jakosuotimet. meinaa voiko uudet kajarit laittaa vaan suoraa paikoillee ja vanhat piuhat kii, ettei tarvittis käyttää ollenkaan niitä uuden sarjan mukana tulevia suotimia ollenkaan. Olen ulkona kuvioista enkä osaa edes piirtää
    Ehdottomasta sarjan kanssa tulee käyttää sen mukana tulevia jakosuotimia! Ellei sitten käytä systeemiä aktiivisena (eli suodot hoidetaan ennen vahvistusta).
    xdrive

Comment

• Janzki
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2005
      • 4947
      • Lohja

Tuota tuota, jos on se "hifisarja" niin suosittelen ihan uusien piuhojenkin vetämistä.

Ne suotimet meinaan on siellä surkeatakin huonommassa "vahvistimessa" ja ne ei ole kunnolliset edes orkkis kajareille..
      Sähköposti.
      IG: janzki_

Comment

• ripper
        Bimmer Rookie
        • Apr 2005
        • 53

missä kohtaa ne penteleen alkuperäset suotimet sijaitsee. Uus vahvistin mulla jo on.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎