Announcement

Collapse
No announcement yet.

325 2006 Touring (E91) Logic7

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 328
    Bimmer Rookie
    • Dec 2005
    • 53

325 2006 Touring (E91) Logic7

Moi,

ostin 325 farmarin ja yhtenä lisävarusteena otin logic7 hifipaketin. Onko kellään tietoa spekseistä (vahvistin, kaiuttimet, subit jne)? Yritin niitä kaivella netistä, mutta ei oikein tunnu löytyvän. Esitteessä mainittiin, että bassot ovat kynnyskoteloissa, eli onko ne siellä vai kenties penkkien alla? Takakontin katossa oli ilmeisesti jotkin erikoiset kaiuttimet, jotka eivät tarvitse koteloa toimiakseen? Kiitokset kommenteista.

Tärkein eli äänentoisto on varsin hyvää.
  • Kompakti
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2003
    • 232
    • Tuusula

Kaiuttimien sijoitus näkyy tuolla (klikkaa kohdasta Logic7)http://www.bmwusa.com/vehicles/3/335...ightDetail.htm
    E46 330Ci Cab M-Sport -03
    I01 i3s 120Ah "Voll" -19
    Ex:
    E87 120dA M-Sport -08
    E90 318i -06
    E46 320i M-Sport -02

Comment

• Balle
      BTCF Member
      • Aug 2002
      • 3413
      • UKI, Suomen New York

Originally posted by 328 View Post
      Moi,

ostin 325 farmarin ja yhtenä lisävarusteena otin logic7 hifipaketin. Onko kellään tietoa spekseistä (vahvistin, kaiuttimet, subit jne)? Yritin niitä kaivella netistä, mutta ei oikein tunnu löytyvän. Esitteessä mainittiin, että bassot ovat kynnyskoteloissa, eli onko ne siellä vai kenties penkkien alla? Takakontin katossa oli ilmeisesti jotkin erikoiset kaiuttimet, jotka eivät tarvitse koteloa toimiakseen? Kiitokset kommenteista.

Tärkein eli äänentoisto on varsin hyvää.
      Welcome to the club! Meillä sama auto samalla logic7 äänentoistolla.
      Jos yhdellä sanalla pitäs kuvailla niin -> AJONAUTINTO!!!!!!

Saas nähdä miten muuttuu kun laittaa noi 20" alle...
      Possuja ja Bemareita

Comment

• 328
        Bimmer Rookie
        • Dec 2005
        • 53

moi,

kiitos Kompakti linkistä. Täytyy tutustua oikein kunnolla.

Balle: Mulle auto tulee tuonti autona, tai muuttoauto vai mikä nyt oikea termi onkaan. Eli olen päässyt istumaan autossa muutaman kerran suomen päässä, mutta en ole ajanut sillä vielä metriäkään. Mukava kuulla, että on hyvä ajella. Eihän siitä nopeasta koeajosta kunnon kuvaa jäänyt. Tosin kun edellinen E36 328 coupe vuodelta 1997 oli jo tosi mukava ajella, niin oletettavasti tää on aika paljon parempi. Kyllä tässä jo odotellaan vesi kielellä, että pääsis ajelemaan. No enää ei mee pitkään kun pääsen jo ratin taakse.

Äänentoisto oli kyllä varsin hyvä. Sehän nyt tuli tietysti heti testattua, vaikka ei liikkeelle päässytkään.

Comment

• Balle
          BTCF Member
          • Aug 2002
          • 3413
          • UKI, Suomen New York

moi,

kiitos Kompakti linkistä. Täytyy tutustua oikein kunnolla.

Balle: Mulle auto tulee tuonti autona, tai muuttoauto vai mikä nyt oikea termi onkaan. Eli olen päässyt istumaan autossa muutaman kerran suomen päässä, mutta en ole ajanut sillä vielä metriäkään. Mukava kuulla, että on hyvä ajella. Eihän siitä nopeasta koeajosta kunnon kuvaa jäänyt. Tosin kun edellinen E36 328 coupe vuodelta 1997 oli jo tosi mukava ajella, niin oletettavasti tää on aika paljon parempi. Kyllä tässä jo odotellaan vesi kielellä, että pääsis ajelemaan. No enää ei mee pitkään kun pääsen jo ratin taakse.

Äänentoisto oli kyllä varsin hyvä. Sehän nyt tuli tietysti heti testattua, vaikka ei liikkeelle päässytkään.
          11tkm on tullut ajeltua tolla meidän farkulla, itse niistä olen ajanut varmaan 70% vaikka kyseessä onkin vaimokkeen auto...
          Kesällä päästeltiin ympäri eurooppaa (European delivery) ja tuli alppien serpentiinien lisäksi heitettyä rundi Nordschleifella.
          Kyllä on mahtava auto tuo! Nykyisin kun aamulla lähtee töihin niin 9/10 kerrasta tulee ajeltua tolla farkulla kun se on niin perkeleen mukava ajaa verrattuna mun omaan kivirekeen.
          Tietty jos lähtee sunnuntai kruisille niin tulee otettua "blue beast" mielummin. Mutta päivittäiseen ajoon tosiaan toi E91...

Täällä muutama foto:

Last edited by Balle; 12-10-2006, 20:03.
          Possuja ja Bemareita

Comment

• 328
            Bimmer Rookie
            • Dec 2005
            • 53

Kiva tosiaan kuulla, että auto kelpaa myös M3:sen omistajalle. Sulla näytti olevan neliveto, mulla ihan takatuuppari, kun loppu eurot kesken.Tuli otettua aika paljon herkkuja, ja johonkin piti sitten vetää raja. Sulla näytti olevan myös "kattoluukku", mikä multa puuttuu. Otin M-sport paketilla, joten se tulee 17" vanteilla mistä ajattelin tehdä talvivanteet, joten kesäksi pitäs sitten ostaa 18" tai 19". Mitkä vanteet sulla on tossa alla?

Comment

• _artsi_
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2005
              • 579
              • Pori

Hyvä valinta!!

Mulla tossa 325i sedanissa nyt 22tkm.
              19" Breyton Flamet ja vähän madallettu siitä sport-alustasta.
              Ihme kyllä ei ole kivireki ja suuntavakavuus vain parani.
              Last edited by _artsi_; 21-12-2006, 17:16.
              BMW 330dA e92 M-SPORT

Comment

• 328
                Bimmer Rookie
                • Dec 2005
                • 53

Moro Artsi,

vaikka tää keskustelu menee vähän ulos hifi osastosta, niin pakko silti kommentoida. Autosi näyttää kyllä hyvältä. Pohdin itse ostavani joko Breyton Imaginet tai Spiritit, joko 18 tai 19 tuumaisina. Jos ei ole kivireki 19, niin ehkä taivun niihin jos vaan lompakko kestää. Noin sun Breytonin mallit näyttää hyviltä, joten pitää harkita niitäkin.

Comment

• _artsi_
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2005
                  • 579
                  • Pori

Vähäsen ohi menee

Moro Artsi,

vaikka tää keskustelu menee vähän ulos hifi osastosta, niin pakko silti kommentoida. Autosi näyttää kyllä hyvältä. Pohdin itse ostavani joko Breyton Imaginet tai Spiritit, joko 18 tai 19 tuumaisina. Jos ei ole kivireki 19, niin ehkä taivun niihin jos vaan lompakko kestää. Noin sun Breytonin mallit näyttää hyviltä, joten pitää harkita niitäkin.
                  Välillähän noi alkuperäiset aiheet karkailee, mutta on niin vähän
                  aiheita näistä malleista toistaiseksi.
                  BMW 330dA e92 M-SPORT

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎