Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 BMW business rds -systeemissä RCA-lähtöjä????????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kaba
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 1209
    • Helsinki

    E36 BMW business rds -systeemissä RCA-lähtöjä????????

    jep, eli yksinkertaisen kaunis kysymys
    -kaba-,
    BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
    Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
    Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
    Ex F10 M550d takaniskatuilla
    730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
    ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
    ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
    ex. mb 230 coupe, -91
    ex. Ford Granada 2.0 -84
    "Tio små moppepojkar"
    "Pruritum ani"
    "Helsinki City Boys"
  • kaba
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 1209
    • Helsinki

    #2
    Re: E36 BMW business rds -systeemissä RCA-lähtöjä????????

    Originally posted by kaba
    jep, eli yksinkertaisen kaunis kysymys
    Jep, eli ei lähde..."helpoin" vaihtoehto on hommaa mötikkä joka muuttaa kaiutinlähdöt RCA:ksi...sen laadusta en tiedä...

    Ostaisit suoraan uuden mankan prkl
    -kaba-,
    BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
    Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
    Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
    Ex F10 M550d takaniskatuilla
    730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
    ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
    ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
    ex. mb 230 coupe, -91
    ex. Ford Granada 2.0 -84
    "Tio små moppepojkar"
    "Pruritum ani"
    "Helsinki City Boys"

    Comment

    • Gonzalez
      BTCF Member
      • Jun 2003
      • 2632
      • Seinäjoki

      #3
      Eipä oo kovin häävejä lopputuloksia saatu äänen suhteen noilla muuntomötiköillä, kun niiden ainoat valmistajatkin ovat mallia Biltema/Boss...

      Ei muutakun soitin vaihtoon, sillä siitä selviää... :wink:

      Edit: tuli tuossa jälkeenpäin mieleen, et onkos tossa systeemissä se erillinen vahvistin takakontis orkkiksena?? JOS ON niin ryöstät sieltä sen rca:n. JOS EI niin voi voi... :lol:
      530d GT F07 2010
      325i E30 Cabriolet 1987

      Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

      Comment

      • Murska
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2004
        • 382
        • Savo

        #4
        Vaikka siellä sattuskin olemaan se orkkis vahvistin, niin eipä sillekään mene rca-lähtöjä....tulevat edestä kaiutin tasoisina...elikkä ihan vaan kaiutinpihat siellä kulkee...

        tämän huomasin ikaäväkseni kun asentelin aktiivisubia kyseiseen bmw-"huippuhifi" järjestelmään
        e61 530i touring M-sport LCI -08
        Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
        Ex:e46 330i -01 Sedan
        Ex:e36 328i Coupe sport edition -97

        Comment

        • Team Kätsä
          Bimmer Rookie
          • Dec 2003
          • 125

          #5
          On muitakin vaihtoehtoja kuin Biltema..Esim: Xetecin USC..

          Tommosen pulttasin erään asiakkaan kontiin kun hän halusin sinne vahvistimen ja subin, mutta säilyttää orkkis business soittimen..Auto oli -01 520..

          Tossa muuntimessa on oma virtalähde joten sillä voidaan jopa nostaa linjatasoa mikä puolestaan eliminoi omalta osaltaan häiriöitä..

          Laitteessa 4pr sisään kaiutin/rca tuloja ja 6kpl lähtöjä joista kaksi monona..Samalla tulee subille oma tason säätö mutikka..

          Laite tarttee virran, maan ja herätteen. Herätteen voi ottaa vaikka parkeilta, virtalukolta tms paikasta joka menee päälle samaan aikaan kun soitin kytketään..

          Hintaa tuolla tietystin on hieman enemmin..99e..Tarjousta tietty saa kysyä..

          Comment

          • kaba
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2003
            • 1209
            • Helsinki

            #6
            joo. Tilanne on se, että ostin semmosen halvan mötikän ja lyön sen kiinni ja katon kuinka hirvee lopputulos on :shock: ... Jokatapauksessa mankka menee vaihtoon, mutta sillä ei oo nyt hengenhätää...varmaan tällä viikolla selviää mötikän kohtalo.
            -kaba-,
            BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
            Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
            Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
            Ex F10 M550d takaniskatuilla
            730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
            ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
            ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
            ex. mb 230 coupe, -91
            ex. Ford Granada 2.0 -84
            "Tio små moppepojkar"
            "Pruritum ani"
            "Helsinki City Boys"

            Comment

            • E.Kortesalmi
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2003
              • 487
              • Nurmo, Seinäjoki

              #7
              vähän off topic mutta missä kohtaa se alkuperänen vahvistin cabriossa oikeen on ku katottiin dualin kans sitä mut ei me heti ensi silmäyksellä löydetty :oops:
              E.Kortesalmi alias Hiprakka a.k.a Apina

              Team BTCF Top Alcohol

              Pyörät väheni alta...

              ja taas lisääntyy

              Comment

              • Dualfun
                Moderator
                • Jan 2003
                • 17844
                • PKS

                #8
                Originally posted by E.Kortesalmi
                vähän off topic mutta missä kohtaa se alkuperänen vahvistin cabriossa oikeen on ku katottiin dualin kans sitä mut ei me heti ensi silmäyksellä löydetty :oops:
                Joo, eikä edes muutaman asennuskaljan jälkeen :lol:

                Kortesalmen ongelmaan viitaten, onko kellään kokemusta asiasta kun soitin tilttaa volaa nostettaessa ja vaikuttaa lyövän itsensä protect-tilaan. Sama todettu kahdella eri soittimella (JVC:tä molemmat) ja vetämällä virrat suoraan akulta soittimelle + maadoitus rungosta. Lieneekö ei kestä orggisvahvarin kuormaa etc kun käyttäytyy tuolla tavalla. :roll:


                kortsu: pistin oman topicin jos näkyis paremmin ja ei sekotu aiheet... http://www.bmwtuningclub.net/foorumi...ic.php?t=25888
                E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
                G20 320d xDrive mineralweiss metallic
                E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
                E28 ///M535i '87 zinnoberrot

                ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
                ½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
                Muut talouden vehkeet:
                E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset
                Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                Comment

                • kaba
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2003
                  • 1209
                  • Helsinki

                  #9
                  Originally posted by Dualfun
                  Originally posted by E.Kortesalmi
                  vähän off topic mutta missä kohtaa se alkuperänen vahvistin cabriossa oikeen on ku katottiin dualin kans sitä mut ei me heti ensi silmäyksellä löydetty :oops:
                  Joo, eikä edes muutaman asennuskaljan jälkeen :lol:

                  Kortesalmen ongelmaan viitaten, onko kellään kokemusta asiasta kun soitin tilttaa volaa nostettaessa ja vaikuttaa lyövän itsensä protect-tilaan. Sama todettu kahdella eri soittimella (JVC:tä molemmat) ja vetämällä virrat suoraan akulta soittimelle + maadoitus rungosta. Lieneekö ei kestä orggisvahvarin kuormaa etc kun käyttäytyy tuolla tavalla. :roll:


                  kortsu: pistin oman topicin jos näkyis paremmin ja ei sekotu aiheet... http://www.bmwtuningclub.net/foorumi...ic.php?t=25888

                  mulla on toi sneggeversio eli ei oo bemarin styrkkaria...(6 skobee)...jos sulla on se 10-kaijutintsydeemi, ni sit sen "pitäisi" olla kontissa vasemmalla pahvin takana...näin muistan lukeneeni jostain...

                  Tosta soitinongelmasta...mulla tulee mieleen ekana ylikuumeneminen, tokana se, että saako jvc kuitenkaan tarpeeks virtaa ja kolmanneks tietty toi kuorma... :roll:

                  tosin JVC:stä ei oo mitään kokemuksia :shock:
                  -kaba-,
                  BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
                  Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
                  Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
                  Ex F10 M550d takaniskatuilla
                  730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
                  ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
                  ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
                  ex. mb 230 coupe, -91
                  ex. Ford Granada 2.0 -84
                  "Tio små moppepojkar"
                  "Pruritum ani"
                  "Helsinki City Boys"

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎