memebuy23buy

SUBIN TYYLIKKÄITÄ "SUOJUKSIA" Palataas ideointivaiheeseen-->

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • J-Beat
    Aluevastaava
    • Jun 2005
    • 3058
    • Jyväskylä

SUBIN TYYLIKKÄITÄ "SUOJUKSIA" Palataas ideointivaiheeseen-->

Tästä se ajatus sitten lähti:
    Mistähän sais kätevästi tilattua 12" subille siistin, kromiritilän taikka siis suojuksen kun ei oikein hotsita nuo rumat mustat ritilät.. Netistä kattelin ja autostudio näyttäis myyvän yhtä mallia hintaan 63€ ja rapiat, huhhuh... Ulkomaisilta sivuilta näytti löytyvän vaikka mitä ja millä mitalla. Jopa spinnerillä varustettuja "ritilöitä",vähän niinkuin blingbling kromivanne lookalike spinnerin kera.(Näiden kromihommien kohdalla tosin ei voi ritilästä puhua, kun ne ritilöitä ei ole, vaan enemmänkin suojuksia tai sitten kehikoita..)
    Jos joku tietäis mistä sais kohtuu evukkaasti tommosta kampetta, niin heittäköön tänne linkkiä ja vinkkiä

Tietty ois kiva kotimaasta löytää, mut jos ei muuten onnaa, niin sit ulkomailta..ja voishan sitä vaikka kimpassakin tilata jos porukka on ritilöitä vailla?
    Elikkäs nyt näyttää vahvasti siltä että en ollutkaan ainoa joka haluaa suojata subinsa tyylillä
    Joten pistetäänpä tästä nyt kimppatilausta pystyyn
    Kerään tähän etusivulle heti alustavaa listaa kiinnostuneista:
    sepp0 - 1 kpl
    Save - 1 kpl
    Terno - X kpl
    Dark angel - X kpl
    KeDa21 - X kpl
    ColdFusion - X kpl
    LordMach - 2 kpl

Lopulliset ilmoittautumiset tehdään sitten kun näyttäisi porukka olevan kasassa ja kunhan saan sieltä rapakon takaa vastauksen kysymyksiini

Nyt kaikki kiinnostuneet voisivatkin kirjoitella tähän topicciin että montako kappaletta suunnilleen olisi ritilöitä tulossa tilaukseen, niin alkaa vähän hahmottumaan tämä.
    Käytin sivuilta löytynyttä rahtimaksu laskuria ja laskin 20 ritilän mukaan kuljetuksien arvon.
    20 ritilää, rahdit yhteensä 309,19$ eli 310$, 310/20= 15,5 ($ per Grilli)
    Tämä tietty on aina edullisempi mitä enemmän kampetta on. Tai ainakin minun järjen juoksuni mukaan, tiedä sitten mitä mieltä UPS on?
    Mutta juuri tätä asiaa kyselinkin myyjältä. Laskuri kun ei anna laskea esim. 30 ritilän mukaan vaan kehottaa ottamaan yhteyttä myyjään.

Modet vois siirtää tän mun mielestä vaikka tonne Yleistä Keskustelua palstalle jossa nää kimppatilaukset on ollu tapana järjestää
    Kiitos!
    Jeppistä.. tää homma on ollu nyt jo jonkin aikaa hiljasena ja kuopattuna mut en tiedä sitten jaksaisko tätä vielä yrittää. Sinne firmaan mistä kaikki alunperin olis tilattu. Ei vastattu yhteenkään mun kyselyyn tjs. Eli ilmeisesti niillä ei ollu minkään sortin aikeitakaan tänne mitään lähettää mutta aloitan tiedustelun uudestaan koska mä haluan sen suojuksen tolle elementille piakkoin!
    Last edited by J-Beat; 08-02-2007, 18:23. Reason: Kimppatilausta ;)
    Myydään:
    Uutta ja käytettyä osaa! e21, e30, e31, e32, e36, e34, e38, e46

K-S Connection
    Ajossa: e46 330ci -00 "SemiCamo", e91 330xd Touring
  • Blindi
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 524
    • Järvenpää

Heh, kuinkas sattukaan. Just hetki sitten mietin (taas) että mistähän sitä sais fiksun näkösen suojan elementille, että voi rauhallisemmin mielin heittää konttiin tavaraa. Autostudion kauppaaman mallin totesin liian kalliiksi, enkä näköjään ole siis ainut ongelman parissa.

Elieli, valittettavasti en osaa vastata kysymykseen, mutta jos joku osaa niin se kiinnostaa myös minua. Vastaavasti kimppatilaus ulkomailta niin olen mukana, olettaen että hinta on kohtuullinen. Viitsitkö pistää vaikka linkkiä minkälaisiin olet ulkomaisilla sivuilla törmännyt?

Comment

• J-Beat
      Aluevastaava
      • Jun 2005
      • 3058
      • Jyväskylä

Originally posted by sepp0 View Post
      Heh, kuinkas sattukaan. Just hetki sitten mietin (taas) että mistähän sitä sais fiksun näkösen suojan elementille, että voi rauhallisemmin mielin heittää konttiin tavaraa. Autostudion kauppaaman mallin totesin liian kalliiksi, enkä näköjään ole siis ainut ongelman parissa.

Elieli, valittettavasti en osaa vastata kysymykseen, mutta jos joku osaa niin se kiinnostaa myös minua. Vastaavasti kimppatilaus ulkomailta niin olen mukana, olettaen että hinta on kohtuullinen. Viitsitkö pistää vaikka linkkiä minkälaisiin olet ulkomaisilla sivuilla törmännyt?
      Tämä oli kaikista houkuttelevin..

Spinnerillä varustettu, krominen ja siinä on ilmeisesti sininen valaistus kartiolle, ottaa sähköt vahvarin remotesta ja lähtee siis käyntiin vahvarin kanssa.. Ja hintakin on todella huokea! Tuolla tuo oli edullinen ja tuo firma sijaitsee jenkeissä. Tiedustelin heiltä toimitusta suomeen ja vastaus oli no can do.

Sitten löysin tämän:

Hinnat edullisia plus sitten että etusivulla lukee peräti: "We ship to Finland!"
      (ilmeisesti ennenkin suomesta kyselty näitä.. :think )
      Taitaapi vielä olla jenkkifirma joten aika yllättävää. Sieltä näkyisi saavan about kaikkia malleja noita mitä olen netistä löytänyt, eli kattavin valikoima noita. Ja halpoja verrattuna moniinmoniin muihin sivustoihin, esim saksa tai ruotsi. Ja kyllä - Sieltä saa myös tuota ekan linkin spinneri kromigrilliä Hinta tais olla vielä jopa 3$ halvempi

Tiivistetysti: Jos ulkomailta tilaukseen menee, niinkuin vähän näyttää, niin mun tutkimuksien perusteella tilaus kannattaa tehdä tuonne viimesen linkin firmaan eli Sonicelectronicsiin!

Kiinnostuneita kimppatilaajia muita kuin Sepi?

Edit: Postit näyttäs menevän niin, että mitä enemmän tilaajia niin sitä halvemmat rahdit. Esim. 20 grilliä jos tilais niin rahteja tulee 15$ naama eli grillille tulis hintaa noin: 20$ + 15$ = 35$ = 27,8€
      Eli edullisesti tulee verrattuna tohon kälyseen autostudion versioon.
      Last edited by J-Beat; 20-10-2006, 22:41.
      Myydään:

K-S Connection

Comment

• Blindi
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2005
        • 524
        • Järvenpää

Jeps, mä oon kyllä mukana. Luulen että muitakin kiinnostais, jos vaan eksyisivät tähän topiciin.

Jenkeistä kun tilaa niin jos paketti pysäytetään tulliin ja sen joutuu käydä "tullaamassa", niin hinnasta menee vielä veroja. Alvi on sen 22%, ja tullin maksu riippuukin sitten tavarasta. Muistelisin että varaosille veroprosentti oli vain jotain 4%, mutta tiedä sitten meneekö nuo varaosista? Eihän ne niitä paketteja siellä auo, eli jos pulju vaikka pistäisi lähetteeseen "spare parts" tai vastaavaa, niin menis varmaan ihan nätisti.

Verot nostaa vähän hintaa, mutta halvemmalla se tulis silti kun autostudion rinkula.

Comment

• J-Beat
          Aluevastaava
          • Jun 2005
          • 3058
          • Jyväskylä

Originally posted by sepp0 View Post
          Jeps, mä oon kyllä mukana. Luulen että muitakin kiinnostais, jos vaan eksyisivät tähän topiciin.

Jenkeistä kun tilaa niin jos paketti pysäytetään tulliin ja sen joutuu käydä "tullaamassa", niin hinnasta menee vielä veroja. Alvi on sen 22%, ja tullin maksu riippuukin sitten tavarasta. Muistelisin että varaosille veroprosentti oli vain jotain 4%, mutta tiedä sitten meneekö nuo varaosista? Eihän ne niitä paketteja siellä auo, eli jos pulju vaikka pistäisi lähetteeseen "spare parts" tai vastaavaa, niin menis varmaan ihan nätisti.

Verot nostaa vähän hintaa, mutta halvemmalla se tulis silti kun autostudion rinkula.
          Tilattiin kiinasta paketti elektroniikkaa 300€ edestä, firma oli kirjottanu pakettiin "Gift" ei tarvinnu maksaa penniäkään tulleja
          Luulen että kun pyytää vaan tilatessa niin firma kyllä kirjottaa siihen niin
          Myydään:

K-S Connection

Comment

• Save
            Bimmer Rookie
            • Sep 2004
            • 189
            • Lohja

Mukana ollaan!
            E39 523i Sedan

ex: E36 328i Coupe M-Sport

Comment

• jam75
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2003
              • 654
              • Tornio

Originally posted by J-Beat View Post
              Tilattiin kiinasta paketti elektroniikkaa 300€ edestä, firma oli kirjottanu pakettiin "Gift" ei tarvinnu maksaa penniäkään tulleja
              Luulen että kun pyytää vaan tilatessa niin firma kyllä kirjottaa siihen niin
              Tossa on vain se kiva, että ne voi avata paketin ja tarkastaa tavaran. Ne voivat ottaa sit selvää mitä tuote/tuotteet voi maksaa kyseisessä maassa ja sen jälkeen rätkäistä verot eli tuo ei ole mikään "pelastus" jos kirjottaa jokaiseen pakettiin että Gift varsinkaan jos sisältä löytyy joku kuitti

Eli esim jos tilaat Kiinasta vaikka puolentoistatonnin alustasarjan niin tuskimpa enään menee Gift-juttu läpi

Kaveri tilas joskus aikoinaan paljon pleikkariin liittyviä juttuja tällä Gift-tekniikalla ja tulli oli aukassu melkein jokaisen paketin. Viimein alkanut kyseleen veroja, mutta selvityksien mukaan Thaimaassa ne tuotteet oli niin halpoja, ettei niistä tullut ikinä sellaista summaa, että ois lisämätkyjä tullut. 50euroa taitaa olla raja nykyään, silloin se oli 300markan tietämissä.

Comment

• Terno

Mukana, jos vaan löydän soppelin näköisen ja tarkoituksiini sopivan ritilän, eli tutkaillaan... Kukas rupee tätä tilausta vetään....

Comment

• Blindi
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2005
                  • 524
                  • Järvenpää

Joo, kyllähän tuo gift -juttukin on tuttu. Ekan kerran kun tilasin jenkeistä (ajovarusteita) niin firma pisti lähetteeseen "GIFT", vaikka en moisesta mitään puhunut tai sitä pyytänyt No, tulliinhan se jäi, kuten nykyään kaikki paketit mitä kyseisestä firmasta tulee, sillä niin moni sieltä on "Giftinä" tilannut, että tullikin on asiaan herännyt.

Mutta ei siitä mun kokemuksian mukaan mitään haittakaan ole jos "Giftinä" kokeilee, jos ei mene läpi niin sitten vaan tulliin selvittämään mitä paketti sisältää, maksaa verot ja ottaa paketin kainaloon. Halvemmaksi se tulee kuitenkin kuin (näköjään) kotimaan hinnoilla.

Comment

• Dark angel
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2004
                    • 358
                    • Tornio

täälläkin olis kiinnostusta jos aletaan jotain tilaamaan
                    e30 m50b25 -86

Toyota Carina E -95

Comment

• KeDa21
                      Bimmer Fanatic
                      • Jun 2006
                      • 322

Samoin täällä kiinnostusta jos löytyy myös 15" subille samanlaisia...

Comment

• J-Beat
                        Aluevastaava
                        • Jun 2005
                        • 3058
                        • Jyväskylä

Originally posted by jam75 View Post
                        Tossa on vain se kiva, että ne voi avata paketin ja tarkastaa tavaran. Ne voivat ottaa sit selvää mitä tuote/tuotteet voi maksaa kyseisessä maassa ja sen jälkeen rätkäistä verot eli tuo ei ole mikään "pelastus" jos kirjottaa jokaiseen pakettiin että Gift varsinkaan jos sisältä löytyy joku kuitti

Eli esim jos tilaat Kiinasta vaikka puolentoistatonnin alustasarjan niin tuskimpa enään menee Gift-juttu läpi

Kaveri tilas joskus aikoinaan paljon pleikkariin liittyviä juttuja tällä Gift-tekniikalla ja tulli oli aukassu melkein jokaisen paketin. Viimein alkanut kyseleen veroja, mutta selvityksien mukaan Thaimaassa ne tuotteet oli niin halpoja, ettei niistä tullut ikinä sellaista summaa, että ois lisämätkyjä tullut. 50euroa taitaa olla raja nykyään, silloin se oli 300markan tietämissä.
                        Meinaatko, että jos se lähettävä firma on kirjottanu siihen päälle että "gift", eli yrittäny "huijata" tullia niin sieltä tulee asiakkaan maksettavaks lisämätkyjä? Eikait se nyt ihan niin voi mennä, sillä asiakashan ei mahda mitään sille mitä se firma pakettia lähettäessään kirjoittaa siihen..? :think
                        Jos tulleja aletaan miettimään, niin kyllähän nuo kamppeet menee sillä varaosan verolla, sillä monissa subeissa tulee nykyään noi ritilät mukana. Ja ainahan sinne voin tuumata että sori vaan sori mulla ja mun kavereilla meni ritilät paskaks ku oli kontit täynnä kaljaa miitissä ja piti vielä ajaa rallia niin varaosia tässä nyt tilaillaan.

Originally posted by KeDa21 View Post
                        Samoin täällä kiinnostusta jos löytyy myös 15" subille samanlaisia...
                        Samanlaisia? eli spinnerillä?
                        Tuolta kun katselin niin näyttäisi siltä että 15" ei saa spinnerillisiä.. ovat ilmeisesti suunnitteluvaiheessa tulleet siihen tulokseen, että 15" lähtee niin paljon painetta että ne spinnerit lentää vittuun siitä?
                        Noh tässä tarjolla olevat vaihtoehdot 15" subille:

Olen sitä mieltä että tilausta järjestettäessä, tilaus kannattaa tehdä tuolta kautta:

Näyttäis olevan hinnat sen verran kohdallaan, toki katselen ja laskeskelen vielä asian tiimoilta.

Edit: Ajattelin että kun jenkeistä tilattaessa tohon tulee rahdit maksamaan kuitenkin jonkun verran, niin jos saksassa olisi vähän kalliimmat ritilät mutta halvemmat rahdit niin sit kannattais tilata sieltä, mutta näyttäisi olevan yhtä kalliita ritilät siellä kuin täällä suomessa:

Joten tilataan jenkkilästä Ainakin tuo sonic electronics on saanut kehuja joka suunnalta homman toimivuudesta. (Ebay mm.)

Näyttäis nyt vahvasti siltä että minä joudun hoitamaan tilausta?
                        Last edited by J-Beat; 22-10-2006, 16:37.
                        Myydään:

K-S Connection

Comment

• ColdFusion
                          Bimmer Fanatic
                          • Sep 2006
                          • 410
                          • Tampere

Täältä löytyis kans yks joka olis mukana tilauksessa kun tarttis saada tohon omaan 12" :seen tyylikäs suoja.
                          E89 z4, E60 530d Msport, E36 330TIC Coupe,

Comment

• KeDa21
                            Bimmer Fanatic
                            • Jun 2006
                            • 322

Joo kyllähän tuo http://www.sonicelectronix.com/item_1677.html , voisin kiinnostaa..Minkälaista hintaa veikkaat suunnilleen kuluineen?

Comment

• J-Beat
                              Aluevastaava
                              • Jun 2005
                              • 3058
                              • Jyväskylä

Originally posted by KeDa21 View Post
                              Joo kyllähän tuo http://www.sonicelectronix.com/item_1677.html , voisin kiinnostaa..Minkälaista hintaa veikkaat suunnilleen kuluineen?

25$(suojus) + 15$(rahdit) = 40$ = 31,82 € Eli noin 32€

+ mahdollinen 4% tulli, enempää en aio niille tullin runkuille antaa.
                              Myydään:

K-S Connection

Comment

Working...
                              X