Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 Touring kysymyksiä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • O.K.
    Moderator
    • Nov 2003
    • 4854
    • Espoo

    #16
    Originally posted by JiiB View Post
    mut sellasia vahvareita ilmeisesti on jolla vois subia ja erkkasarjaa käyttää....?
    Esim DLS CA-31, 2x65W + 1x170W. Itsellä tuon edeltäjä (oisko 2x50W+1x170W). Etuna normi 4-kanavaiseen on subbarin hyvät säädöt vahvistimessa (ei tartte DSP:tä). Löytyy normi tasonsäädön lisäksi esim. portaaton vaihesäätö sekä yli- ja alipäästön lisäksi myös subsonic (subin alin taajuus) jne. Lisäksi saa sisäisesti kytkettyä RCA-tulot yhteen, ettei tarvitse vetää subille omaa RCA:ta, jos mankassa ei ole erillistä subilähtöä.

    Varmasti löytyy myös muilta valmistajilta, mutta tuosta merkistä on itsellä kokemusta ja tyytyväinen olen ollut.
    Last edited by O.K.; 24-04-2007, 10:13.
    Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
    Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon,
    E34 525i

    Comment

    • JiiB
      BTCF Member
      • Nov 2006
      • 88
      • Pirkanmaa

      #17
      Mitäs mieltä tollasesta ollaan? voisko tuota harkita...?? olis vähän halvempi vaihtoehto näköjään..



      S-2604 4/3/2-kan.

      4 x 65W / 2 x 65W + 1 x 200W rms, 2 x 200W rms (4 Ohm), ylipäästö 15-4000 Hz (24dB/oct), alipäästö 40-4000 Hz (24dB/oct), mitat (mm) L 222 x K 54 x P 320, Hinta-/laatusuhteeltaan paras 4-kanavainen vahvistin mitä löytyy, 24dB/oct kaistanpäästösuotimet.

      Hinta: 215 €
      Audi A6 C4 2.5TDI QUATTRO, Kupla standard 1200 -70

      Ex Bemut
      E36 323 sedan -96, E30 318is-M50b25, e36 M3 -94, e32 735iA, e34 525iA -94, e46 320d M-sport ll -02, e36 328 coupe -98,
      e36 328 touring -95

      Comment

      • O.K.
        Moderator
        • Nov 2003
        • 4854
        • Espoo

        #18
        Pikaisesti katsottuna suurin puute on vaiheen säädön puuttuminen. Eli kun erillissarja on edessä ja subi takana, niin äänten sovittaminen "yhteen" voi olla vaikeaa. Jos mankassa on erillinen subbarilähtö ja hyvät säädöt, niin tämän ei pitäisi olla ongelma. Minulla vaihesäätö on jossakin 0 ja 180 välissä ja basso kuulostaa tulevan edestä muun musiikin tahtiin.

        Subsonicilla vissiin saa "puhtaamman" basson, kun kaikkien alimmat taajuudet saa halutessaan jätettyä pois. Itse en muista, onko minulla tuo käytössä vai ei.
        Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
        Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon,
        E34 525i

        Comment

        • JiiB
          BTCF Member
          • Nov 2006
          • 88
          • Pirkanmaa

          #19
          Joo eli tuollanen soitin mulla on.. kyllä siinä mun mielestä oli toi vaihe säätö..tuntuu että tuossa soittimessa on vähän liikaakin ominaisuuksia.. kun ei ole kauheesti perehtynyt tuohon hifipuoleen..








          Bremen MP74


          Ominaisuuksia
          DSA Max -
          täydellistä akustiikkaa yhdellä painalluksella

          Radio
          ULA-/KA-/PA-/LA-aaltoalueet
          AM-kohinanvaimennus
          TwinCeiver, jossa on DDA (DigitalDirectionalAntenna)
          RDS-EON-PTY
          TIM® (Traffic Memo)
          Radioteksti
          Digitaalinen selektiivisyyden parannus
          42 muistipaikkaa
          Päivitetty asemaluettelo

          CD
          CD-levyjen ja CD-ROM-levyjen toisto
          CD-RW-yhteensopiva
          CD mix
          CD-teksti
          DMS (CD-vaihtajan ohjaus)

          MP3/MP2-toisto
          MP3 toisto CD-/-R-/-RW-levyiltä
          127 asti hakemiston näyttö
          Tiedostojen nimien näyttö
          ID3-tietojen näyttö (kappale, esittäjä), enintään 30 merkkiä (V1)
          Tukee eri bittinopeuksia (8-320 Kbit)
          Mix
          Scan
          Helppo MP3-haku

          Vahvistin
          4 x 26 W jatkuvaa tehoa (RMS)
          Suurin teho 4 x 50 W
          DSA Max (Digitaaliset äänen säädöt): Digitaalinen 27-kaistainen, 4-kanavainen itsesäätyvä taajuuskorjain
          DNC (Automaattinen ajomelun kompensointi)
          YlipäästösuodinYlipäästösuodin erikseen edessä/takana
          Ohjelmalähdekohtaiset äänen säädöt
          Aux-tuloliitäntä
          X-Bass
          4-kanavainen Linjalähtö (5 V), kullattu
          Subwooferlähtö
          Keskikanavan lähtöliitäntä (säädettävä)
          Esiasetukset musiikkityypin mukaan
          DualZone Audio

          Muuta
          Moottoroitu, irrotettava etulevy
          Monitoimipainikkeet
          Näytön kirkkauden säätö
          Katselukulman säätö
          Näytön ulostulo (sovittimella)
          Kello (RDS)
          DEMO-tila
          tallennettava Turn-on-Message
          Aux-nimeäminen
          Puhelinmykistys
          TMC-lähtö ULA
          Valmius HF-sarjan/navigointilaitteen äänen liitännälle
          Täysgrafiikkapistenäyttö
          Näytön väri VarioColour (4096 väriä)
          Valaistukseksi VarioColour (16 väriä)
          Metallinhohto harmaa etulevy
          Mittausmikrofoni sisältyy toimitusmäärään
          Ikkuna-antenni vakiovarusteena
          Suoravalintapainikkein varustettu RC10-infrapunakauko-ohjain
          RC 10 -rattiohjain lisävarusteena
          RC 10 H -infrapunakauko-ohjain lisävarusteena
          Audi A6 C4 2.5TDI QUATTRO, Kupla standard 1200 -70

          Ex Bemut
          E36 323 sedan -96, E30 318is-M50b25, e36 M3 -94, e32 735iA, e34 525iA -94, e46 320d M-sport ll -02, e36 328 coupe -98,
          e36 328 touring -95

          Comment

          • Bemari E36
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2004
            • 201
            • Lapinlahti

            #20
            Minä kuidutin joku muutama vuosi sitten tohon omaan kummallekkin sivulle kotelot, ja niissä oli 10"spllät.
            Kuskin puolen kotelo ja subbari on vieläkin toiminassa, toisen puolen subbarista meni lastenrattaat läpi...
            Nyt loppunut mielenkiinto hifinlaittoon...
            Ohan tossa kuidutuksessa melkoinen työ jos ei oo koskaan kuiduttanut, ja kunnon suojat kannattaa olla. Mulla lähti nahka naamasta joka kerta kun hartsia käsitteli
            E270 CDI, Oldsmobile Delta 88 350cid.
            Ex E39 530D, Ex. E36 325 TDS Touringhttp://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=21868
            X määrä mielenhäiriöitä...

            Comment

            • JiiB
              BTCF Member
              • Nov 2006
              • 88
              • Pirkanmaa

              #21
              joo eli lueskelin tossa tota soittimen ohje kirjaa.. näyttää olevan siinä tuo vaiheen säätö, yli- ja alipäästösuodin ja subsonic valmiiks.. että vissiin tuo spl sopis ihan hyvin....??



              No joka tapauksessa kävin just kaupoilla ja mukaan tarttu toi SPL S-2604 vahvari sekä Peerlesin 5,25 erkkasarja... ei muuta ku asenteleen....
              Last edited by JiiB; 25-04-2007, 11:22.
              Audi A6 C4 2.5TDI QUATTRO, Kupla standard 1200 -70

              Ex Bemut
              E36 323 sedan -96, E30 318is-M50b25, e36 M3 -94, e32 735iA, e34 525iA -94, e46 320d M-sport ll -02, e36 328 coupe -98,
              e36 328 touring -95

              Comment

              • toNN1
                Bimmer Rookie
                • Nov 2006
                • 28

                #22
                minkä kokoset on ton touringin katossa olevat kaitsarit??

                Comment

                • TriplaKoo
                  Newbiemmer
                  • Jan 2013
                  • 12
                  • Kouvola

                  #23
                  Nostetaas vanhaa topicia.. Onko kenelläkään tullut vastaan katto-adaptereita, et sinne sais suoraa tungettua esim. 6.5" kaiuttimet vai onko hukkareissu et sinne kannattais yhtää mitää laittaa?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎