Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW E38 gsm/hands free v.95, miten toimii?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Elina
    Newbiemmer
    • Jan 2007
    • 7

BMW E38 gsm/hands free v.95, miten toimii?

Puhelin toimii jo Soneran "vanhalla" kortilla, muttei hands free, jos kiinteästä puhelimesta laittaa numeron, niin miten saa hands freen toimimaan (vai toimiiko vain SIM:in muistissa olevista nroista)?

Entä näytön puhelinvalitsemesta, miten muistiin (TOP-8?), josta toimisi ?
  • Salminen
    Newbiemmer
    • Apr 2007
    • 12
    • Vantaa

Mikäli kyseessä on sama puhelin kuin omassa vm. -97 E38:ssani, kannattaa joko hoitaa numeroiden siirto SIM-kortille jollain normipuhelimella (kortti pitää tämän jälkeen teipata takaisin ison kortin kehykseen ellei käytössä ole isoa korttia huolivaa puhelinta) tai vaihtoehtoisesti näpytellä numerot puhelimen muistiin käsipelillä. Itse valitsin jälkimmäisen vaihtoehdon, kaveri jolta auton ostin oli siirtänyt numerot suoraan SIM-kortille ja teippaillut sen jälkeen. SIM:lle siirrossa on se hyvä puoli, että ratin napeilla pääsee suoraan puhelinluetteloon käsiksi - puhelimen muistista tämä ei jostain syystä onnistu. Keskikonsolin kautta onnistuu myös puhelimen muistista numeroiden valinta.

Comment

• substanza
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 1460
      • Tampere

Mistäs näitä vanhan mallisia kortteja vielä sais? Itse kun oon Soneralta kysellyt niin ei kukaan tunnu taas mistään mitään tietävän... Duunista löysin jonkun vanhan läpyskän millä testasin että autossa telehvooni kuitenkin toimii, vielä kun sais oman kortin jostain kaivettua.

Comment

• Salminen
        Newbiemmer
        • Apr 2007
        • 12
        • Vantaa

Originally posted by substanza View Post
        Mistäs näitä vanhan mallisia kortteja vielä sais? Itse kun oon Soneralta kysellyt niin ei kukaan tunnu taas mistään mitään tietävän... Duunista löysin jonkun vanhan läpyskän millä testasin että autossa telehvooni kuitenkin toimii, vielä kun sais oman kortin jostain kaivettua.
        Ainakin Soneran kortit tulevat isoina versioina katkoviivan kera. Jos sinulla on jo Soneran liittymä käytössä, kannattaa kysyä MultiSIM-palvelusta. Tällöin saat saman numeron molempiin puhelimiin jolloin voit vastata kumpaan tahansa puhelimen soidessa.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎