ÄLÄ OTA SITÄ LIIAN VAKAVASTI!
Minulla on erilaisia autokäyttöön tarkoitettuja erillissarjoja varastossa, mutta niiden koekuuntelu ei ole onnistunut aiemmin, koska minulla ei ole ollut niille sopivia koteloita. Niinpä mietin, mistä saisi rakennettua mahdollisimman nopeasti kohtuullisen kotelon erillissarjojen koekuunteluun kotiolosuhteissa ennen asennusta autoon. Kuvasarjasta voi havaita, millaiseen tulokseen pääsee pienen miettimisen jälkeen 15 minuutin työllä..
Bassotoistokin on yllättävän hyvä, vaikka kotelon "ainevahvuus" ja tukevuus ei aivan täytäkään hifivaatimuksia. Sisällä on luonnollisesti vaimennusainetta ja koekuuntelussa käytän 2 x 600W RMS päätevahvistinta, joten tehot ei ainakaan lopu kesken..
Niin ja johdotuksia ei edes pyritty viimeistelemään, jotta erillissarjan voisi purkaa mahdollisimman äkkiä pois.
Minulla on erilaisia autokäyttöön tarkoitettuja erillissarjoja varastossa, mutta niiden koekuuntelu ei ole onnistunut aiemmin, koska minulla ei ole ollut niille sopivia koteloita. Niinpä mietin, mistä saisi rakennettua mahdollisimman nopeasti kohtuullisen kotelon erillissarjojen koekuunteluun kotiolosuhteissa ennen asennusta autoon. Kuvasarjasta voi havaita, millaiseen tulokseen pääsee pienen miettimisen jälkeen 15 minuutin työllä..
Bassotoistokin on yllättävän hyvä, vaikka kotelon "ainevahvuus" ja tukevuus ei aivan täytäkään hifivaatimuksia. Sisällä on luonnollisesti vaimennusainetta ja koekuuntelussa käytän 2 x 600W RMS päätevahvistinta, joten tehot ei ainakaan lopu kesken..
Niin ja johdotuksia ei edes pyritty viimeistelemään, jotta erillissarjan voisi purkaa mahdollisimman äkkiä pois.
Comment