Saako tuon 16:9 näytön päivitettyä jotenki uudemman näköiseksi jollakin päivitys softalla ?:think Kun nuossa 16:9 näytöissäkin on huomattavia eroja.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
16:9 näyttö
Collapse
X
-
Originally posted by BeeMWeee View PostSaako tuon 16:9 näytön päivitettyä jotenki uudemman näköiseksi jollakin päivitys softalla ?:think Kun nuossa 16:9 näytöissäkin on huomattavia eroja.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
-
Riippuu vähän mikä softa sulla nyt on siinä? Löytyy menu-->set ja oikealta yläreunasta.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by BeeMWeee View PostMistäs sen tietää mikä MK-laskuri siinä on ? Versio mikä luki tuola valikon yläkulmas on SW 3-1/30. Tuo mun E39 on siis 2000/9 eli ensimmäinen face lift.
Eli tn. MK3 siis CD laite eli päivitys voisi auttaa tai jos haluat lisäksi 3D näkymän niin MK4 on hyvä valintaVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Sulla on mk3 navi ja siihen on uusin päivitys -/63, sulla tällä hetkellä -/30. Päivityksessä muuttu grafiikka täysin erilaiseksi ja BMW logo tulee näyttöön kun oven aukaisee. Päivityksen voi tehdä myös muualla kuin merkkiliikkeessäBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Quote:
Sulla on mk3 navi ja siihen on uusin päivitys -/63, sulla tällä hetkellä -/30. Päivityksessä muuttu grafiikka täysin erilaiseksi ja BMW logo tulee näyttöön kun oven aukaisee. Päivityksen voi tehdä myös muualla kuin merkkiliikkeessä
Jahas jahas, eli tuola Custom Worksillä esim ? No hyvä tietää. BMW merkkiliikkeessä 40€ ? Nooh pitää kysellä, kiitoksia tiedosta.
Comment
-
-
mk3 navi softa
Moi
Softan saa myös täältä:
forumeita lukemalla selviää tarkemmat ohjeet ja muut käyttökokemukset. Ilmeisesti softat ovat semi-ilmaisia koska kun sinulla jo kerran on aikaisempi versio, on sinulla myös "lisenssi" softalle. Itse olen päivittänyt oman mk3:sen pari kertaa ja hyvin on toiminut.
-
JNLast edited by docjones; 23-02-2007, 22:43.
Comment
-
-
Ei se itse päivitys aina niin varmasti toimi... Itse seurasin ohjeita just pilkulleen mutta silti jostain syystä Mk 3 jumi päivityksen seurauksena (siis aivan totaalikuollut) eikä muu auttanut kuin vaihtaa koko yksikkö :(
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
-
Originally posted by Jochen View PostEi se itse päivitys aina niin varmasti toimi... Itse seurasin ohjeita just pilkulleen mutta silti jostain syystä Mk 3 jumi päivityksen seurauksena (siis aivan totaalikuollut) eikä muu auttanut kuin vaihtaa koko yksikkö :(
Tältävaralta tuo liikkeen 40 €:tä ei kuulosta kauheen pahalta... Maksavatpahan uuden yksikön jos joku ei mene putkeen... :think
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostSulla on mk3 navi ja siihen on uusin päivitys -/63, sulla tällä hetkellä -/30. Päivityksessä muuttu grafiikka täysin erilaiseksi ja BMW logo tulee näyttöön kun oven aukaisee. Päivityksen voi tehdä myös muualla kuin merkkiliikkeessäBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostLisätään vielä että jos teet tuon itse niin tarvitset vielä lisäksi key cd:n.
-
JN
Comment
-
-
Originally posted by docjones View PostTarvitseeko? Itse aikanani päivitin versiosta 3-1/40 ja siihen sitä ei ainakaan tarvinnut. Olen ymmärtänyt että key-cd tarvitaan päivitettäessa non-split screen versioon jossa tuo split screen on.
-
JNBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Comment
-
Comment