Saako tuon 16:9 näytön päivitettyä jotenki uudemman näköiseksi jollakin päivitys softalla ?:think Kun nuossa 16:9 näytöissäkin on huomattavia eroja.
16:9 näyttö
Collapse
X
-
Originally posted by BeeMWeee View PostSaako tuon 16:9 näytön päivitettyä jotenki uudemman näköiseksi jollakin päivitys softalla ?:think Kun nuossa 16:9 näytöissäkin on huomattavia eroja.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
-
Riippuu vähän mikä softa sulla nyt on siinä? Löytyy menu-->set ja oikealta yläreunasta.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by BeeMWeee View PostMistäs sen tietää mikä MK-laskuri siinä on ? Versio mikä luki tuola valikon yläkulmas on SW 3-1/30. Tuo mun E39 on siis 2000/9 eli ensimmäinen face lift.
Eli tn. MK3 siis CD laite eli päivitys voisi auttaa tai jos haluat lisäksi 3D näkymän niin MK4 on hyvä valintaVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Sulla on mk3 navi ja siihen on uusin päivitys -/63, sulla tällä hetkellä -/30. Päivityksessä muuttu grafiikka täysin erilaiseksi ja BMW logo tulee näyttöön kun oven aukaisee. Päivityksen voi tehdä myös muualla kuin merkkiliikkeessäBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Quote:
Sulla on mk3 navi ja siihen on uusin päivitys -/63, sulla tällä hetkellä -/30. Päivityksessä muuttu grafiikka täysin erilaiseksi ja BMW logo tulee näyttöön kun oven aukaisee. Päivityksen voi tehdä myös muualla kuin merkkiliikkeessä
Jahas jahas, eli tuola Custom Worksillä esim? No hyvä tietää. BMW merkkiliikkeessä 40€ ? Nooh pitää kysellä, kiitoksia tiedosta.
Comment
-
-
mk3 navi softa
Moi
Softan saa myös täältä:
forumeita lukemalla selviää tarkemmat ohjeet ja muut käyttökokemukset. Ilmeisesti softat ovat semi-ilmaisia koska kun sinulla jo kerran on aikaisempi versio, on sinulla myös "lisenssi" softalle. Itse olen päivittänyt oman mk3:sen pari kertaa ja hyvin on toiminut.
-
JNLast edited by docjones; 23-02-2007, 21:43.
Comment
-
-
Ei se itse päivitys aina niin varmasti toimi... Itse seurasin ohjeita just pilkulleen mutta silti jostain syystä Mk 3 jumi päivityksen seurauksena (siis aivan totaalikuollut) eikä muu auttanut kuin vaihtaa koko yksikkö :(
No speakers - No bodykits - NO BULLSHIT
Kesäautoprojekti: 2002 BMW E46 M3 Coupe Phoenixgelb
Hinausautoprojekti: 2000 BMW E39 530D Touring Orientblau
Käyttöautoprojekti: 1997 BMW E36 318i Touring Hellrot blogi
Rata-autoprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan Alaskablau blogi
Entisöintiprojekti: 1994 BMW E36 318is Class II Sedan | Alaskablau blogi
Comment
-
-
Originally posted by Jochen View PostEi se itse päivitys aina niin varmasti toimi... Itse seurasin ohjeita just pilkulleen mutta silti jostain syystä Mk 3 jumi päivityksen seurauksena (siis aivan totaalikuollut) eikä muu auttanut kuin vaihtaa koko yksikkö :(
Tältävaralta tuo liikkeen 40 €:tä ei kuulosta kauheen pahalta... Maksavatpahan uuden yksikön jos joku ei mene putkeen... :think
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostSulla on mk3 navi ja siihen on uusin päivitys -/63, sulla tällä hetkellä -/30. Päivityksessä muuttu grafiikka täysin erilaiseksi ja BMW logo tulee näyttöön kun oven aukaisee. Päivityksen voi tehdä myös muualla kuin merkkiliikkeessäBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostLisätään vielä että jos teet tuon itse niin tarvitset vielä lisäksi key cd:n.
-
JN
Comment
-
-
Originally posted by docjones View PostTarvitseeko? Itse aikanani päivitin versiosta 3-1/40 ja siihen sitä ei ainakaan tarvinnut. Olen ymmärtänyt että key-cd tarvitaan päivitettäessa non-split screen versioon jossa tuo split screen on.
-
JNBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Comment
-
Comment