Announcement

Collapse
No announcement yet.

Becker Grand Prix 7992 kokemuksia?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • khan
    Bimmer Fanatic
    • May 2003
    • 262
    • Turku

Becker Grand Prix 7992 kokemuksia?

Beckerin mainion Monza-mankan seuraava sukupolvi kiinnostaisi.
    Onko kellään vielä tätä hankittuna?

Mietin miten Bluetooth tälläisissä autoradioissa toimii, mankassa lienee sisäänrakennettu mikrofoni?

Reilun 300 erkin hintaisena tuntuu tietysti hieman hintavalta omaan vessaan, mutta olisipahan ainakin laadukas.

f11 520d -15 4d
    ex. e60 525d -08 4d
    ex. e87 116d -09 5d
    ex. e30 316i -89 2d
    ex. e34 535i -90 4d
    ex. e34 525i -90 4d
  • antti79
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 2499
    • Littoinen

Jep, itsellä on käytössä kyseinen malli ja tyytyväinen olen ollut. Mikrofoni on erillinen. Bluetooth toimii hienosti ainakin mun SonyEricssonin kanssa ja puheääni on hyvä molemmilla osapuolilla. mikrofoni kannattaa sijoittaa mahdollisimman lähelle puhujaa.
    Laatu on korkeaa luokkaa, mutta jos on tottunut esim. Pioneerin parempien mallien säätöihin yms. ominaisuuksiin voi tulla pettymys, Beckeri ei turhaa pröystäile kaikilla tilasäädöillä. Jos olet erillistä vahvistinta asentamassa, tarvitset sitä varten johtosarjan, soittimen perässä ei ole RCA liittimiä vaan erikseen pitää hankkia johtosarja. Itse olen erittäin tyytyväinen soittimeen, mutta olin vahvasti näitä pokemonilta (Panasonic, Sony JVC yms.) näyttäviä soittimia vastaan, joten Beckeri oli kuin tehty mulle. Eli kuten totesin mitään ylimääräistä soittimessa ei ole.
    sigpic
    Originally Posted by jari kihlman
    "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

Comment

• khan
      Bimmer Fanatic
      • May 2003
      • 262
      • Turku

Originally posted by antti79 View Post
      Jep, itsellä on käytössä kyseinen malli ja tyytyväinen olen ollut. Mikrofoni on erillinen. Bluetooth toimii hienosti ainakin mun SonyEricssonin kanssa ja puheääni on hyvä molemmilla osapuolilla. mikrofoni kannattaa sijoittaa mahdollisimman lähelle puhujaa.
      Oletan kuitenkin, että kyseinen mikrofoni tulee radion mukana samassa paketissa?

Itsellä oli aikaisemmin Monza ja eipä ollut mitään huonoa sanottavaa. Jämäkkää tekoa ja uskoisin että tämäkin on.

Beckeriltä kysyin eroista, antoivat tälläisen listauksen:

CD/MP3/WMA PLAYER
      CD-ROM quad-speed drive (CD-R, CD-RW)
      CD mixed mode, CD multisession
      Compression formats: MP3, WMA9
      Functions: play list, skip track, random play, repeat, scan search
      Scan function (tracks are previewed for approx. 10 seconds)
      Last Address Memory (player recalls last track played)
      Display of track/total time remaining, number of tracks on CD, directories, ID-3 tags
      (title and artist)
      Supports ? xed and variable bitrates (8 - 320 kbit/s)
      IPOD® LINK (OPTIONAL)
      Features: Track name, artist, album display; track up/down, search up/down functions;
      mode selection for album, artist, genre, playlist; random, repeat

BLUETOOTH® WIRELESS TECHNOLOGY
      Connection of Bluetooth ® capable mobile phones 1 , hands-free communication,
      dialling telephone number directly on device

Connection for Becker CD-changer Silverstone 7860
      Eipä siis tuon mukaan juurikaan mitään, BT:tä lukuunottamatta.

Osaako tämä GP scrollata kappaleen nimen? Monza ei muistaakseni hanskannut..
      f11 520d -15 4d
      ex. e60 525d -08 4d
      ex. e87 116d -09 5d
      ex. e30 316i -89 2d
      ex. e34 535i -90 4d
      ex. e34 525i -90 4d

Comment

• antti79
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 2499
        • Littoinen

Originally posted by khan View Post
        Oletan kuitenkin, että kyseinen mikrofoni tulee radion mukana samassa paketissa?

Itsellä oli aikaisemmin Monza ja eipä ollut mitään huonoa sanottavaa. Jämäkkää tekoa ja uskoisin että tämäkin on.

Beckeriltä kysyin eroista, antoivat tälläisen listauksen:

Eipä siis tuon mukaan juurikaan mitään, BT:tä lukuunottamatta.

Osaako tämä GP scrollata kappaleen nimen? Monza ei muistaakseni hanskannut..
        Jep, jep, mikrofoni tulee toki mukana ja on laadukas. Ja ei myöskään tämä osaa scrollata nimeä.
        sigpic
        Originally Posted by jari kihlman
        "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎