Announcement

Collapse
No announcement yet.

JVC DVD Näytöistä.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AcS325
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2005
    • 227
    • Road to Jalalabad

JVC DVD Näytöistä.

Eli kysymys kuuluukin miten hyvin noi autohin asennettavat Dvd soittimet näyttöinen kestää talvi pakkasia? Kun tulevassa autossa on 7" Jvc (enempää en mallista tiedä.) että miten se mahtaa kestää? Talvi on jo ohi mutta silti kiinnostaa.
    "koita uudelleen kyllä se lähtee"
  • Zoun'
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2006
    • 192

itellä ainakin on joku pilipali 7" näyttö ja hyvin on kestänyt.. välillä saattaa värit vähän hävitä mutta kuhan lämpenee ni toimii taas

Comment

• hannuta
      Newbiemmer
      • Nov 2004
      • 12
      • tampere

omassa ei oo ollut ainakaan mitään vikaa ja ollut jo pari tarlvee kiinni, tietty sen verran järkee saa olla että ei tuikkaa sitä ihan heti päälle 30 asteen pakkasissa

Comment

• artsi520i
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2005
        • 301
        • siuntio

mulla 7" zeneg hyvin toiminut myös pakkasilla

Comment

• willex
          BTCF Member
          • Sep 2006
          • 68
          • Ylivieska

minulla kans joku kiinalainen ruutu tuossa kojelaudalla ollut viime kesästä asti ja ei mitään ongelmaa vaikka olen laittanut 35asteen pakkasissakin sen päälle monta kertaa ruutusta ei näy mitään mutta kuhan se alkaa lämpenemään nii johan alkaa kuva hahmottumaan

ainut vika tuossa on vaan semmonen outo piippaaminen mikä ottaa korvaan ikävästi:( ollut uudesta lähtien mutta syytä en keksi

Comment

• tigu
            BTCF Member
            • May 2006
            • 947
            • Oulu

Mulla on kans ollu pari talvea autostudion 7" ja joku ihmemerkkinen 5" näyttö.Hyvi on pelannut kovemmillakin pakkasilla.Mutta ei sitä kannata ihan kylmiltään laittaa päälle jos on oikeen kylmä.
            Ainut mitä huomasin pakkasilla et kuva on aika himmeä jos näyttö on täysin kylmä..mutta normalisoituu kuhan lämpeää.
            -e21 m50-

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎