Moi, olen miettinyt et onko mitään hyötyä asentaa joku subbari bemarin alkuperäisiin laitteisiin, onko jollakin kokemuksia asiasta? Jos on niin millainen subbari, olisiko järkevintä laittaa sellainen jossa on kaikki valmiina sisällä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 subbari
Collapse
X
-
Originally posted by 320 Automatic View PostOnko ne ihan susia missä on samassa vahvistin, siis sellainen laatikko, autostudio myi ainakin aikoinaan
Comment
-
-
Ainakin minulle sanottiin hifi-liikkeessä että on hyötyä.
Täälläkin siis mietityttää e46 sedaniin subin + erillissarjan lisäys vakiosoitinta (Business CD) käyttäen. Liikkeestä kävin kysymässä osia ja asennusta, heidän mukaansa Business CD:lläkin saa ihan hyvän paketin kasaan.
Eteen tulisi Herzin erillissarja alkuperäisille asennuspaikoille.
Konttiin Cerwin-Vegan 10" subi suljetussa kotelossa + Cerwin-Vegan vahvistin. Vahvistin siis sellainen, mihin saa inputin ilman RCA-piuhoja.
Liikkeen mukaan äänentoiston pitäisi olla tämän jälkeen hyvä, vaikka soitinta ei vaihdettaisikaan...? Erillissarjan herkkyys on kuulemma sopiva käytettäväksi ilman vahvistinta.
Herätevirtajohdon vedon yhteydessä tosin vedettäisiin pyynnöstäni myös RCA-johdot valmiiksi konttiin asti, jos mankan vaihto tulee myöhemmin ajankohtaiseksi.
Hintaa vajaa 1000 euroa töineen. Miltä tämä kuulostaa?
Comment
-
-
Maksaa ken jaksaa... Itseasennettuna jäi 12" Pioneerin ja vahvistimen asennus maksamaan ~400 euroa. Herätejohto saatiin suoraan akusta, koska takavalosta ei releen avulla onnistunut liian kehittyneen sähköjärjestelmän takia.Piti sitten kuitenkin vetää kytkin ohjaamon puolelle... Mutta samassa se meni vahvistimen ohjausyksikön kanssa. Jos mielenkiintoa riittää niin kannattaahan sitä tutustua tarkemmin omaan autoonsa.
Ja minulla on juuri tuo sama Business CD soitin. Myöhemmin hommasin lisäksi Belkinin radiolähettimen, johon tökätään iPod ja nautitaan mp3-musiikista.ex: E46 316i -03, A6 2.0 TDI -07, E90 330xdA -08
nyx: E61 530xiA -08
KARJALA CONNECTION
Comment
-
-
Herätteen saa myös suoraan anteenivahvistimelta joka sijaitsee kuskinpuolen c pilarissa.
Johto mistä pitää rosvota on yksittäinen ohut valkea jonka päässä on pyöreä liitin.Olleita ja menneitä
1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)
Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla
Comment
-
Comment