Elikkä siis minulla on tuo 328 vuosimallia 96-97 jossa on joku pioneerin soitin joka vetelee viimeisiään ei lue levyjä ja näyttö alkaa olemaan niin tumma että siitä ei saa mitään selvää. Elikkä uuden hankita olisi edessä ajattelin jompaa kumpaa näistä http://www.autostudio.fi/product_inf...oducts_id=5289 tai http://www.autostudio.fi/product_inf...oducts_id=4279 sanokaa viisamat kumpi olisi parempi(mitään lisä kajareita autoon ei ole tulossa). lisäksi tälläinen kysymys soittimiin menee ISO-Liitin joten onko autossani sellainen valmiina vai pitääkö ostaa jonkin näköinen adapterijohto? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
uusi soitin autoon apua
Collapse
X
-
Noista kahdesta ehdottomasti Blaupunkt punaisen näyttönsä takia. Mutta itse en kyllä laittaisi kumpaakaan noista hilavitkuttimista. Hirveästi vaatimuksia kun sinulla ei ole johtuen käytössä olevasti auton orkkis systeemistä, niin vaadi edes sitten se ulkönäkö vähemmän "biltema-lookiksi".
Tämä siis minun mielipide.
EDIT: Adapteriasia ei selviä kuin ainoastaan irrottamalla nykyinen Pioneer ja katsomalla miten se on kytketty. Toivo, että siellä on BMW -> ISO adapteri laitettu jo aiemmin. Pahimmassa tapauksessa Pioneerin asentanut on katkaissut BMW:n liittimen ja tehnyt patenttiliitäntöjä.Last edited by pyroz; 07-05-2007, 11:56.S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
-
-
Originally posted by pyroz View PostNoista kahdesta ehdottomasti Blaupunkt punaisen näyttönsä takia. Mutta itse en kyllä laittaisi kumpaakaan noista hilavitkuttimista. Hirveästi vaatimuksia kun sinulla ei ole johtuen käytössä olevasti auton orkkis systeemistä, niin vaadi edes sitten se ulkönäkö vähemmän "biltema-lookiksi".
Tämä siis minun mielipide.
EDIT: Adapteriasia ei selviä kuin ainoastaan irrottamalla nykyinen Pioneer ja katsomalla miten se on kytketty. Toivo, että siellä on BMW -> ISO adapteri laitettu jo aiemmin. Pahimmassa tapauksessa Pioneerin asentanut on katkaissut BMW:n liittimen ja tehnyt patenttiliitäntöjä.BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Mielipiteitä soitinmerkkien -ja mallien suhteen löytyy yleensä yhtä monta kuin on käyttäjiäkin, mutta todennäköisesti kaikki silti ovat sitä mieltä, että et todellakaan ole laittamassa Caliberin soitinta autoosi Näistä valitsisin ehdottomasti Blaukkarin.Skoda.
ex.
e63 645ci
e38 730iA
e36 325i
Comment
-
-
[quote=pyroz;932125]Noista kahdesta ehdottomasti Blaupunkt punaisen näyttönsä takia. Mutta itse en kyllä laittaisi kumpaakaan noista hilavitkuttimista. Hirveästi vaatimuksia kun sinulla ei ole johtuen käytössä olevasti auton orkkis systeemistä, niin vaadi edes sitten se ulkönäkö vähemmän "biltema-lookiksi".
Pyrozin kanssa aikalailla samoilla linjoilla olen eli en kyllä kumpaakaan omaani laittaisi! ja jos ei halua tuhlata soittimeen suuria summia niin piuoneeriltakin löytyy malleja alta kahden sadan euron! ja ovat luultavasti parempia kuin nuo..
mutta jos nuista jompikumpi siis saatava niin unohda ainakin tuo caliber
Comment
-
-
Jos pakko on noista kahdesta valita, niin sitten ehdottomasti Blaukkari. (alkupään sarjat kyllä hieman muovimaisia leluja, mutta silti.) Tässä vaiheessa kannattaisi mielestäni aina sijoittaa, halvat ohjelmalähteet kun on yleensä ahterista kaikinpuolin.
ISÄ-liitin luultavasti ei ole sopiva, kun tähän asti jokaisessa autossa mihin olen soitinta asentanut, niin liitin puuttuu täysin tai on vääränlainen. Eipä sellainen silti paha operaatio ole sinne laittaa, samalla kun asentelet muutenkin.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
ärr vaimoke nappasi auton juuri kun olin soittimen irti saanut joten jäi liitin asia viellä selvitämmä mutta joo kummatkin soittimet näemmä saaneet vain haukkuja paitsi punaisesta näytöstä jotenka pitää alkaa etsimään luultavasti jotain toista hintaluokkaan 100e-200e vinkkejä saa tietty heittääBMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da, E90 330D
Comment
-
-
Originally posted by spiddu View Postärr vaimoke nappasi auton juuri kun olin soittimen irti saanut joten jäi liitin asia viellä selvitämmä mutta joo kummatkin soittimet näemmä saaneet vain haukkuja paitsi punaisesta näytöstä jotenka pitää alkaa etsimään luultavasti jotain toista hintaluokkaan 100e-200e vinkkejä saa tietty heittää-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Comment