Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keskiäänet M3:Seen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kuumint_h0ttii
    Bimmer Rookie
    • May 2007
    • 86
    • Kokkola

    Keskiäänet M3:Seen

    teres!

    nytte olisi sitten kaijuttimien päivitys menossa, ku vanhasta autosta jäi ylimääräiseksi spl dynamicsin erillisarja, ja pitäisi saada se jotenkin tähän ämmäläiseen kiinni, diskantit ja keskiäänet ovat isommat ku bemarin alkuperäiset eli onko jollain mitään ideoita miten kannattaisi tehdä, ilman että jotuu sahailemaan tai isontaa ovipahvin reikää (koska rupee sitten näyttään rumalta jos joskus kajarit haluaa ottaa poies ja sitten ei sovikkaan vanhat enää paikalle kun reikä on isompi, eli onko jollain jotain ideoita tai kuvia miten olette tehneet jos on niin pistäkääpäs tulemaan. kiitos jo etukäteen. niin ja autonahan oli M3 e36 coupe
    Last edited by kuumint_h0ttii; 21-05-2007, 15:03.
    Mb C-koppa ST om606.
    Rx7 Drift Projekt.
    + paljon muita leluja
    X:Mb w211 400cdi.
    X:Bmw E30 Drift Edition
    Ja paljon muita.
  • pyroz
    BTCF Member
    • Nov 2002
    • 6751
    • PK-seutu

    #2
    Auttaisi varmaan jos kertoisit onko sinulla kenties E30, E36 vaiko E46 M3 :think
    S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

    Comment

    • kuumint_h0ttii
      Bimmer Rookie
      • May 2007
      • 86
      • Kokkola

      #3
      juu sori nytten muokkasin joten sekin lukee siellä nytten elikkäs E36 M3 on auto.
      Mb C-koppa ST om606.
      Rx7 Drift Projekt.
      + paljon muita leluja
      X:Mb w211 400cdi.
      X:Bmw E30 Drift Edition
      Ja paljon muita.

      Comment

      • migself
        Bimmer Rookie
        • Jun 2005
        • 165
        • Sawo

        #4
        kaverin kanssa tehtiin e36 jossa oli m3 sisusta ovipahveineen, niin siihen laiteltiin uudet hifit eli eteen 3-tie plus subi jne jne. eli tehtiin vaan raakasti koroke renkaalla 4" midille paikka. vakio paikka taitaa olla 3" tai 3.5".. eli audaxin 3" keskari sinne menisi kivasti tjms.

        ainut mikä todella vaikeuttaa asennusta on tuo kiinnitys ovipahviin.. kajari kun kiinnitetään ovipahviin ns. takaapäin.. itse teimme ensin sikaflex kiinnityksen, mutta sähköikkunan nostin yms hilut ottivat kiinni, joten koroke renkaalla oli toteutettava.. senpä takia kannattaa tosiaan miettiä korokerengas asennusta, koska asennus syvyys on rajallinen, mutta tuo 3" menee kyllä heittämällä. kiinnitys tosiaan on sisäpuolelta. mutta eihän se kekseliäälle miehelle joka on käsistään taitava ole mikään ongelma

        Comment

        • kuumint_h0ttii
          Bimmer Rookie
          • May 2007
          • 86
          • Kokkola

          #5
          jeesh, nytten tänään rupesin jo tota värkkäämään ja toinen puoli on kohta valmis, jätän ton midbasson poies kokonaan koska sitä en käyttänyt vanhassa autossakaan ja hyvältä kuulosti,sen siaan minulla on myös samaan sarjaan kuuluvat 6x9:sit spl dynamicsia, mutta ku rupesin kahtomaan tota ämmäläisen hattuhyllyää niin siinä onkin vähän erillaisemmat takakajarit mitä yleensä, mutta eiköhän tonnekki keksitä vielä jotain, heitin vakio paikoille noi isonsin niitä toki vähäsen eli tulin siihen tulokseen että ku auton myyn nii menkööt kajarit mukana nii ei tuu mitään turhia rumia jälkiää.
          Mb C-koppa ST om606.
          Rx7 Drift Projekt.
          + paljon muita leluja
          X:Mb w211 400cdi.
          X:Bmw E30 Drift Edition
          Ja paljon muita.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎