Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ohjaako tämä CD vaihtajaa?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bmwbil
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2007
    • 230
    • Varsinais-Suomi

Ohjaako tämä CD vaihtajaa?

Minulla on autossani tällainen alkuperäinen Radio/kasetti yhdistelmä. Vaihtajan saisi pistettyä takalaatikkoon. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että tämä reverse ei pysty ohjaamaan vaihtajaa. Miten on? Onko ostettava kokonaan toinen laite jos mielii CD levyjä kuunnella?

Tuollaisilla olen tässä vuosien varrella ajellut.

Fiat 600 -71, Ford Cortina -72, Saab 99 -72, Bmw 316- 78, Bmw 315 -82, Bmw 316 -84, Bmw 316 -85, (Chevrolet Corvette -85 summercar, Toyota corolla -87, Nissan -87 wintercars), Bmw E34 (91), Corvette C4 (94). Porsche 911 Carrera 4S (07)

Now: Lamborghini Gallardo 2006
    Bmw E39 520 i M5 look (98)

• superb
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2827

Mode -nappi puuttuu, just se joka vaihtais cd-vaihtajan ja radion (ja kasetin) välillä.
    Uus soitin (esim business rds) ja vaikka MIDi kehiin.

Comment

• kaol
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 5007
      • Ilmajoki

Reverse soitin on E39:n soittimista se surkein. Business RDS -soittimia saa muutamalla kympillä, mutta CD-soittimista joutuu jo vähän maksamaankin.

Originally posted by superb View Post
      Mode -nappi puuttuu, just se joka vaihtais cd-vaihtajan ja radion (ja kasetin) välillä.
      Uus soitin (esim business rds) ja vaikka MIDi kehiin.
      Pelkällä MID:llä ei tee mitään.
      Kokeilemalla se selviää...

Comment

• superb
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 2827

Originally posted by kaol View Post
        Reverse soitin on E39:n soittimista se surkein. Business RDS -soittimia saa muutamalla kympillä, mutta CD-soittimista joutuu jo vähän maksamaankin.

Pelkällä MID:llä ei tee mitään.
        Kyllä mun mielestä MID tuo aika paljon positiivista lisänäköä E39:n kojelautaan kun verrataan kuvassa näkyvään irikseen.

Comment

• TROCK
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2005
          • 435
          • Tampere

Originally posted by superb View Post
          Kyllä mun mielestä MID tuo aika paljon positiivista lisänäköä E39:n kojelautaan kun verrataan kuvassa näkyvään irikseen.
          Näinpä, mutta kuvassa näyttää olevan yksiosainen Business Reverse, jolloin täytyisi ostaa vielä erikseen joko irrallinen kasettiosa (ei mitään järkeä?) tai irrallinen cd-osa. Eli kuten sanottua tässä tapauksessa pelkällä mid:llä ei tee mitään...

PS. autotallista löytyisi ylimääräinen Business RDS (IRIS+kasettiosa), joka ohjaa myös cd-boxia...
          - - - - - - -
          F10 520dA
          ex E61 530dA, ex E39 530dA

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍