Announcement

Collapse
No announcement yet.

Edulliset Mp3 USB soittimet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Supa
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 7597
    • Järvenpää

Edulliset Mp3 USB soittimet

Mikähän mahtaa olla nykytilanne, minkälaatuisia tommoset 100-200e soittimet on mistä löytyy usb liitäntä. Ideanahan se on aika kiehtova ainakin. Lähinnä mietin että onko eri merkeillä kuinka paljon eroja muuntimissa. Ite kattelin joko Clarionin halpis mallia mitä powerset myy tai jotain sonyn soitinta. Sony sopis ulkonäöltään paremmin e34:seen mutta ulkonäön pitäs perjaattees olla se viimesin asia mikä soittimen valintaan vaikuttaa

Itellä on tälläkihetkellä Sonyn perus cdrw soitin ja siinä on ainakin suht kovat kohinat, miten on näissä uudemmissa? Onko parempi laatusia. Esim vaikkapa CDX-GT410U ja vastaavat. Näyttää saavan pixmaniasta aika edullisesti. Vai kannattaako suosia suosiolla isompia merkkejä ja satsata vähän lisää rahaa? Tarkoitus ei oo kuitenkaa mitää huippu hifi-tason toistoa hakea vaan hintalaatusuhteeltaan hyvää usb mp3 soitinta.
    - E90 320i LCI M-sport -09
    - Porsche Boxster 987 2.7 -07
  • Rosi
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2006
    • 474
    • Lapinjärvi, Kouvola

Ite just vaihdoin tollasee usb soittimeen... en oo ennen sellast omistanu mut kyllä oon ollu tyytyväinen... tilasin pixmaniast Jvc Kd-Sh1000 soittimen ja hintaa oli 300 euroo
    Nyt: Bmw E92 325 -07

EX: Bmw E36 320 Coupe -95, Bmw E36 325 Cabriolet -95

Comment

• Aksu|
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 1063

Itse laitoin juuri vasten periaatteitani sonyn soittimen, mallia CDX-GT414U. Tuntuu ihan pätevältä peliltä hintalaatusuhteeltaan. Biisien vaihto toimii nopeasti ja radion herkkyyskin on ihan OK. Tuli jopa tuikitärkeä ( ) kaukosäädin mukana, ja mikä tärkeintä: Se on musta ja USB-paikka löytyy
      EX:
      328CiA -99
      525tdsA -98
      525i -93
      316i -95
      Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97

Comment

• 88_jope
        Bimmer Rookie
        • Jan 2007
        • 74
        • Kempele

no itse ostin tälläsen LG usb mp3 autosoittimen ja olen kyllä ollut tyytyväinen. ulkonäkö omasta mielestä ihan ok vaikka ei mikään viimesen päälle olekaan. säätöjä ne perus ja vahvistimelle taisi olla 1xrca. en tosin enempää tarvikaan. mutta toiminut erittäin varmasti ja ääni ollut parempi kuin mitä edellisessä sonyn mp3 soittimessa. ja bonusta tuo kaukosäädin..

ja hinta oli ratkaisevin tekijä. itse maksoin 99e tosin oli alennuksessa ja normi hinta tais olla 129e joka ei olis paha hinta silloinkaan.
        ilman autoa väliaikaisesti.....

Comment

• Supa
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2005
          • 7597
          • Järvenpää

Originally posted by Aksu| View Post
          Itse laitoin juuri vasten periaatteitani sonyn soittimen, mallia CDX-GT414U. Tuntuu ihan pätevältä peliltä hintalaatusuhteeltaan. Biisien vaihto toimii nopeasti ja radion herkkyyskin on ihan OK. Tuli jopa tuikitärkeä ( ) kaukosäädin mukana, ja mikä tärkeintä: Se on musta ja USB-paikka löytyy
          Kohiseeko soitin niin että sen huomais? Ainaki täs vanhemmas Sonyn CDRW soittimes on moinen ongelma

Comment

• Aksu|
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2003
            • 1063

Originally posted by Supa View Post
            Kohiseeko soitin niin että sen huomais? Ainaki täs vanhemmas Sonyn CDRW soittimes on moinen ongelma
            Ei ainakaan minun mielestäni häiritsevää kohinaa ole huomattavissa.
            EX:
            328CiA -99
            525tdsA -98
            525i -93
            316i -95
            Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97

Comment

• John Doe
              Bimmer Rookie
              • Dec 2005
              • 119

Moro.

Itse ostin kanssa Pixmaniasta tuommoisen JVC:n soittimen, maksoi muistaakseni jotain 130€, postituskuluineen. Tyytyväinen olen ollut, ei mitään valitettavaa. Nopeasti vaihtaa kappaleita ja hyvin kuuluu, ilman mitään häiriöääniä.

Sopii vielä kohtuu hyvin tuohon E36:n kojelautaan, ainakin omasta mielestä .
              Attached Files

Comment

• Vanquish
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2004
                • 1961
                • Hki

Panasonicilla on 5355 malli 149€ (HKI, en muista enään mikä, oli viime viikolla lehti-ilmoittelua)

Panasonic kiinnostaisi siksi, että sen radio oli joskus aikoinaan TM:n testissä Pioneerin veroinen = testin paras. Myös laatu (kestävyys) on omien kokemusten mukaan pansun tuotteilla parempi kuin JWC:n tai Philipsin (viim. on todell syvältä).

Comment

• Supa
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2005
                  • 7597
                  • Järvenpää

Onko noissa jotain rajotuksia muistitikun kokoon tai hakemistorakenteeseen liittyen? Ja entä toimii usb kovot? Tuo Sonyn CDX-GT414U vaikuttaa hintasekseen hyvältä, ellei tule ilmi jotain älyhuonoa niin taidan moisen tilata. Mitäs kun tuossa on vaan yks kanava rca:ta ulos. Manuaalin mukaan pystyy valitsemaan joko subi tai rear ulostuloks. Aiheutuuko tästä ongelmia erillisen vahvarin kanssa? Pitää vaan käyttää rca haarotusjohtoja sit ilmeisesti.

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎