Vielä ei.. mutta tämän viikon aika pitäisi kosketusnäyttö saksasta saapua ja asennus pääsee alkamaan. Joten myös minua kiinnostaa mahdolliset toteutukset tai vaikkapa villit ideat miten homma tulisi hoitaa.
Yksi kiinnostava vaihtoehto olisi rakentaa keskimmäisten suutinten tilalle kiskot joita pitkin näytön saisi kojelaudan sisään jemmaan kun sitä ei käytetä.
onko kellään kokemusta autostudion 7" näytöstä?se joka maksaa 299euroa...onko aivan pilipali tavaraa :?:
itelläkin on tarkoitus laittaa vaihdekepin eteen näyttö.
onko kellään kokemusta autostudion 7" näytöstä?se joka maksaa 299euroa...onko aivan pilipali tavaraa :?:
itelläkin on tarkoitus laittaa vaihdekepin eteen näyttö.
Muutaman minuutin vilkaisun perusteella, kyllähän siinä kuva näkyi ihan ok.
Tuon autostudion näytön hinta on vaan tosi törkeä. Tuota samaa näyttöähän myydän monella eri nimellä paljon halvemmallakin. Ja mielestäni kannattas ennemmin tilata tuo kosketusnäyttö kun se on kerran halvempikin... :lol:
autostudion näyttö on ainakin mun tarpeita tyydyttäny ihan ok kuva. eikä se hinta nyt niin hirvee ollu. hyvät asennus välineet mukana niin upotukseen sekä pintaasennukseen. itse tyydyin vain pinta asennukseen kun en viittiny ruveta hajottaa 46:tosen etupäätä
Pitkään piti miettiä että mihin tuon näytön nyt sitten iskee ja miten.. Tuohon sen nyt päätin kuitenkin laittaa.
Kuva ei ehkä ole paras mahdollinen, mutta myöhemmin sitten lisää;
Onko sulla tuo näyttö tietokoneessa kiinni vai soitatko sen kautta musiikin? Ja tuleekos tuossa cartft:n näytön mukana mitään upotus tai muita asennusvehkeitä?
Onko sulla tuo näyttö tietokoneessa kiinni vai soitatko sen kautta musiikin? Ja tuleekos tuossa cartft:n näytön mukana mitään upotus tai muita asennusvehkeitä?
Onhan tuossa tietokone kiinni, sieltä voi sitten tarpeen mukaan musaa soitella ja leffoja katsella..
Tulee mukana upotuskaulus ja myös semmoinen niveljalka. Kumpaakaan en itse käyttänyt vaan upotin tuon näytön alareunan noihin ilmasuuttimiin. Ilma kulkee nyt sitten tuolta näytön reunoilta ulos.
Comment