Eli ikuinen kysymys. Searchia on käytetty, mutta kunnon vastausta ei ole löytynyt. Eli, mistä virtapiuhan saa vedettyä konehuoneesta auton sisälle, missä läpivientien paikat? Auto on E46 ja autossa on ilmastointi. Näyttää melko ahtaalta toi konehuone. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Virtaa konttiin
Collapse
X
-
Originally posted by JuKy View PostEli ikuinen kysymys. Searchia on käytetty, mutta kunnon vastausta ei ole löytynyt. Eli, mistä virtapiuhan saa vedettyä konehuoneesta auton sisälle, missä läpivientien paikat? Auto on E46 ja autossa on ilmastointi. Näyttää melko ahtaalta toi konehuone. :think
Joo, ihan on sama ongelma E30... En oo viel kummemmin purannu ja toivottavasti ei tarvitsekkaan. Eli jos joku tietäis E46 tai E30 läpivientien paikat ni ois kiva-E30 316i-
-
-
Originally posted by JuKy View PostEli ikuinen kysymys. Searchia on käytetty, mutta kunnon vastausta ei ole löytynyt. Eli, mistä virtapiuhan saa vedettyä konehuoneesta auton sisälle, missä läpivientien paikat? Auto on E46 ja autossa on ilmastointi. Näyttää melko ahtaalta toi konehuone. :thinkE30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Originally posted by Tommi89 View PostJoo, ihan on sama ongelma E30...
Sitten kun mikään ei riitä, niin paras keino on porata oma läpivientipaikka sopivaan kohtaan esim. siihen konehuoneen akkukotelon vaiheille, mistä menee muitakin johtoja hansikaslokeron taakse. Sopiva läpivientikumi luonnollisesti väliin.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Kaverin ´90 E30:iin vedettiin sähköt repsikan puolelta läpi. Hanskalokero, kickpaneeli ja b-pilarin alaverhous sekä sisä-ovilistat pitää purkaa, mutta muuten kivuton ja siisti reitti.
Eli suoraan siin akun puolel on semmonen kumitötterö jonka läpi ainakin 16-neliömillinen johto meni liukasteen kanssa sujuvasti. Sit siitä vedettiin kick-paneelin alta sisä-ovilistan alle, jossa menee johtokouru. Sitä reittiä sit takapenkin alle asti, jonka oikeasta reunasta löytyi juuri rca:n ja virtajohdon mentävä kolo. Maa otettiin iskaritolpasta ja voilá.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
ei ole lohkolämppäriä, saatikka sisätilan pistoketta, mutta jostain luin että läpiveintipaikat olisivat akun takana hanttarin puolella. Vanhassa autossa (e30) läpivientien paikat olivat juuri kuskin jalkatilassa. Täytyy tutkia asiaa kun vaan jossain välissä olisi aikaa.e46 316i -99
ex. e30 318i -89
Comment
-
Comment