Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 vasemman puolen etukaiuttimet pätkii

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -PT-
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2006
    • 580
    • Rovaniemi

E46 vasemman puolen etukaiuttimet pätkii

Mulla tuossa E46:ssa on ruvennut vasemman puolen etukajarit pätkimään. Kokeilin räplätä oven ja korin välistä johtosarjaa, mutta se ei tuntunut vaikuttavan mitenkään pätkimiseen. Saako sitä johtosarjan päällä olevaa suoja kumia revittyä pois ilman oven irroitusta? Pieni vika, mutta rasittava
    Peugeot 407 HDi 136 -04
    Ex: E46 320i -00
    Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93
  • Juke79
    Newbiemmer
    • Aug 2007
    • 1
    • Kuopio

Originally posted by -PT- View Post
    Mulla tuossa E46:ssa on ruvennut vasemman puolen etukajarit pätkimään. Kokeilin räplätä oven ja korin välistä johtosarjaa, mutta se ei tuntunut vaikuttavan mitenkään pätkimiseen. Saako sitä johtosarjan päällä olevaa suoja kumia revittyä pois ilman oven irroitusta? Pieni vika, mutta rasittava

Johdoissa Kosketushäiriö tai kosteutta päässyt johtojen liitoksiin ja ne hapettuneet.. Vie auto johonkin sähköpajalle jossa uusiivat johdot mankan ja kajarien väliltä.. tai vaihda itse jos tuntuu että homma onnistuu.. joudut purkamaan oven verhoilut..

Comment

• hoge
      Bimmer Rookie
      • Oct 2003
      • 172
      • Helsinki

Samantyylistä vikaa havaitsin omassa e39. Vasen etukaiutin soi hiljempaa kuin muut, kunnes vääntää volumea kovemmalle jolloin rupeaa yhtäkkiä kuulumaan kunnolla. Ja mankka on pakasta vedetty orggis business cd, ilman ylimääräisiä vahvareita jne. Onkohan kellään lääkettä tähän?

Comment

• -PT-
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2006
        • 580
        • Rovaniemi

Jep, pitää yrittää äpöstää tuota ovessa menevää kaiutin piuhaa jotenkin. Pitää vielä tässä tutkia, että onko tuo oven johtosarja liittimellä korissa kiinni.
        Peugeot 407 HDi 136 -04
        Ex: E46 320i -00
        Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍