Nyt tuossa jonkin aikaa on itänyt ajatus että poistaisin perinteisen piiska-antennin ja korvaisin jollain fiksulla ikkunalasiantennilla. Mistähän tuollaisia kannattaisi kysellä ja onko millainen kuuluvuus nuissa? Juurikaan ei radiota tule kuunneltua autossa, joten periaatteessa antennia tarvitsisi ollenkaan, mutta hetkiä kuitenkin tulee jolloin tarvii että radio kuuluisi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30:iin uutta antenniviritystä
Collapse
X
-
ite oon kattonu samanlaisia. kun orkkis jumittu niin otin pois. motonetissä ikkunaan asennettava 19.90 ja siihen sit vaikka vahvistin 7.90.
tollasta itelle ajattelin mut sillon ku olin siel niin ei ollu varaa sijoittaa.
itse antenni: pieni palikka 4cm x 3cm x 1,5 punaisella ledillä. siitä kaksi n.10-15cm viikseä (??viistä) joissa tulpat päissä+ johtoa 2-3msigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
Originally posted by Tonton View Postite oon kattonu samanlaisia. kun orkkis jumittu niin otin pois. motonetissä ikkunaan asennettava 19.90 ja siihen sit vaikka vahvistin 7.90.
tollasta itelle ajattelin mut sillon ku olin siel niin ei ollu varaa sijoittaa.
itse antenni: pieni palikka 4cm x 3cm x 1,5 punaisella ledillä. siitä kaksi n.10-15cm viikseä (??viistä) joissa tulpat päissä+ johtoa 2-3m
perus kanavat kuuluu mut joissain on toivomisen varaaLast edited by Tonton; 26-07-2013, 18:04.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Vähän OT,
mutta tietääkö joku onko tuollainen E30 touringissa/M3ssa ollut katto antenni olllut saatavilla lisävarusteena myös sedan/2d ? Kun itsellä on tuollainen kattoantenni 2-ovisessa.Last edited by matolaatikko; 07-10-2007, 18:18.
Comment
-
-
Sori kun kaivelen vanhaa topicia... Mitäs erilaisia vaihtoehtoja e30:n antennin sijoittamiselle on? Löytyykö keltään kuvia? Tässä mietin, että mihinkä lykkäis antennin :think Alkuperäisasennetut antennit taitaa löytyä takalokarista kuskin puolelta, mutta mitä muita hyviä vaihtoehtoja löytyy?E39 528i ///M-sport
E30 "316"
E38 740iA
E34 M5
ex.
E34 525iA touring
E34 525i
E30 316
Originally posted by beemerssanoo nainen joka ajaa e30:llä
Comment
-
Comment