Mistä löytää e39:n normaali din soittimelle sovittimen ? ja käykö 2din soitin suoraan ? missään liikkeessä ole ? vai mitä mieltä olette kannattaako vaihtaa vaan kasetti soitin cd soittimeen ja ostaa dvd /mp3 vaihtaja ? http://www.ice-fi.fi/osc/index.php/cPath/34 ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39:n din sovitin
Collapse
X
-
Originally posted by Sucky View Postei mun tietääkseni ?
Comment
-
-
Originally posted by mailman View PostMjoo, näin itsekin olen käsittänyt... Joten kyllä se pitänee iPodi sitten hommata. Ei tuota MIDiä raaski tuhota poies, saati sijoittaa sitä johki hanskalokeroon joka on muutenkin niin ahdas
Tai sitten sellainen din soitin jossa on "usb interface" ja siihen laitat vaikka usb kovalevyn kiinni, joka ottaa virtansa usb liittimestä. 80gigaakin taitaa saada jo n. 60eurolla? Ja tuota kovalevyn sisältöä siis selataan soittimesta.. pari-kolme rivinen näyttö riittää ihan hienosti. Kenwoodilla ainakin on tuollaista mallia ja usb liitäntä on soittimen takana jolloin ylimääräsiä johtoja ei tule näkyviin ja kovalevyn voi vaikka sijoittaa hansikaslokeroon "lukkojen taakse".Last edited by -Tate-; 11-09-2007, 22:34.I Believed I Would Die.
Comment
-
-
Originally posted by -Tate- View PostOFFTOPIC:
Tai sitten sellainen din soitin jossa on "usb interface" ja siihen laitat vaikka usb kovalevyn kiinni, joka ottaa virtansa usb liittimestä. 80gigaakin taitaa saada jo n. 60eurolla? Ja tuota kovalevyn sisältöä siis selataan soittimesta.. pari-kolme rivinen näyttö riittää ihan hienosti. Kenwoodilla ainakin on tuollaista mallia ja usb liitäntä on soittimen takana jolloin ylimääräsiä johtoja ei tule näkyviin ja kovalevyn voi vaikka sijoittaa hansikaslokeroon "lukkojen taakse".
iPodista saa ice-linkillä infotkin siihen MÌDiin, eli biisien nimet jne.
Ja tuo iPod olisi kaikista "siistein" ratkaisu, imo. Samalla toki kaiuttimet vaihtoon. Ja nyt kun taalan kurssi on mitä on, niin saattaapi jenkkitutuille tulla hommaksi ostaa mulle ipodi rapakon takaa :think
Toi ice-linkkihän on melkein samanhintainen kuin itse ipod
Comment
-
-
Originally posted by mailman View PostMutta saako noihin vehkeisiin sitä johtosarjaa, että ratin jne. näppäimet toimivat?
iPodista saa ice-linkillä infotkin siihen MÌDiin, eli biisien nimet jne.
Ja tuo iPod olisi kaikista "siistein" ratkaisu, imo. Samalla toki kaiuttimet vaihtoon. Ja nyt kun taalan kurssi on mitä on, niin saattaapi jenkkitutuille tulla hommaksi ostaa mulle ipodi rapakon takaa :think
Toi ice-linkkihän on melkein samanhintainen kuin itse ipod
Yhteensä siis 175e+60e+60e+20e+25e = 340e. Noh en nyt sitten tiedä on toi niin halpa ratkaisu.. mutta onpahan yksi vaihtoehto.. Niin ja tosiaan kaverille tulee tuo E39 bemariin..I Believed I Would Die.
Comment
-
Comment